نجات باورنکردنی برادر کوچکتر از زیر آرواره های کروکودیل غول پیکر +فیلم

در پایان این جدال نفس گیر، هر دو برادر به طور معجزه آسایی و بدون کوچکترین جراحتی از چنگال این کروکودیل غول پیکر نجات یافتند.

حرکت باورنکردنی شیر بزرگ در نجات جان برادر کوچکترش + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه دیدنی نجات یافتن یک شیر کوچک توسط برادرش از چنگ یک کروکودیل غول پیکر را  به تصویر می کشد. این دو شیر در حال عبور از عرض رودخانه ای بین دو کشور نامیبیا و جمهوری بوتسوانا بودند که ناگهان یکی از آنها با حمله مرگبار یک کروکودیل غول پیکر مواجه شد.

 این کروکودیل زمانی که متوجه عبور این دو شیر می شود سریعا  به سمت آنها حرکت می کند و در یک حمله ناگهانی، یکی از شیرها را به زیر آب می کشد. شیر بزرگتر که شاهد این صحنه و  ناپدید شدن ناگهانی برادر کوچکترش است بلافاصله به زیر آب رفته و با یک حمله مرگبار به کروکودیل، برادرش را نجات می دهد. لحظاتی بعد شیر کوچکتر که از  چنگ کروکودیل گریخته وارد نی زار می شود.

به گفته فیلمبردار این صحنه مهیج، آنها در ابتدا  خیال می کردند که شیر بزرگتر که به کمک برادرش رفته بود توسط کروکودیل کشته شده باشد اما ناگهان مشاهده کردند که این شیر نیز خود را به سمت دیگر رودخانه رساند.
بنا به گفته این فیلمبردار هر دو شیر بدون هیچ جراحتی از مرگ نجات یافتند.
 
 


انتهای  پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار