اهواز؛

لزوم حمایت برای پیشرفت قایقرانی خوزستان

رییس فدراسیون قایقرانی گفت:‌ پیشرفت قایقرانی خوزستان فقط به همت رییس هیات و همچنین حمایت از سوی مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیاز دارد و البته فدراسیون نیز در خدمت این استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ غلامرضا امینی، رییس فدراسیون قایقرانی اظهار کرد:‌ کسانی که قبلا در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان حضور داشتند، رشته قایقرانی را در بسته ورزشی استان قرار نداده بودند و من این ذهنیت را داشتم که مدیرکل جدید این اداره‌کل نیز چنین نگاهی داشته باشد ولی طی صحبتی که با آقای حیدری داشتم متوجه شدم که این گونه نیست و بابت این ذهنیت، از او عذرخواهی می‌کنم .

وی با اشاره به شروع قایقرانی در ایران از خوزستان، گفت: امیدوارم طبق وعده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، اولین مدرسه تخصصی قایقرانی نیز در این جا راه‌اندازی شود .

رییس فدراسیون قایقرانی با بیان این‌که قایقرانی دارای 120 مدال در سطح دنیا است، افزود: خوبی این رشته این است که دختران ما برای انجام این رشته ورزشی هیچ محدودیتی ندارند و حتی می‌توانم به جرات بگویم شاید در مسابقات پیش روی جاکارتا، دختران ایرانی مدال‌های خوشرنگ‌تری از پسران‌مان خواهند گرفت. ما دومین فدراسیون از نظر  تعداد مدال، در اینچوان بودیم و 9 مدال کسب کردیم .
 
وی عنوان کرد:‌ باتوجه به حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، مشکل اعتباری نداریم و هیچ برنامه‌ای هم روی زمین نمانده است و می‌توانیم از نظر تجهیزاتی به استان‌ها و شهرستان‌ها نیز کمک کنیم .
 
امینی بیان کرد: 10‌ استان در اینچوان مدال‌آور بودند، در حالی که تنها یک سد آبی داشتند ولی خوزستان از منابع آبی بیشتری برخوردار است و مطمئنا با حمایتی که در ادامه از این استان می‌شود، به روزهای خوب خود برمی‌گردد. همچنین باید بگویم که من مسوولیت خودم را مدیون خوزستان و خرمشهر هستم و جا دارد سوم خردادماه، روز آزادسازی خرمشهر را تبریک بگویم .

وی گفت: خوزستان نیروی انسانی و منابع آبی خوبی دارد و حتی اولین دوره مربیگری در سال 74 توسط آقای سانتو در این جا برگزار و چندین سال بعد چنین کلاسی در تهران برگزار شد. به هر حال این استان فقط یک همت از سوی رییس هیات و همچنین حمایت از سوی مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان را می‌خواهد و البته فدراسیون نیز در خدمت این استان است .

رییس فدراسیون قایقرانی بیان داشت:‌ متاسفم که از 120 ورزشکار حاضر در اردوهای تیم‌ملی، تنها یک سهم ازآن استان خوزستان است که او هم با همت خودش بوده است. من امیدوارم خوزستان به آن چه می‌خواهد، برسد.

وی عنوان کرد‌: ‌من عاشق نقدها هستم و سعی کرده‌ایم حق و حقوق ورزشکاری ضایع نشود. آرزو دارم در مسابقات جاکارتا و المپیک 2020، خوزستان نیز در لیست 10 استان اعزامی ما قرار بگیرد.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار