همدان؛

رتبه سوم کشوری ستاد اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان

در ارزیابی انجام شده ستاد اقامه نماز وزارت ورزش و جوانان، استان همدان با کسب 86 امتیاز رتبه سوم کشور را در بین ادارات کل ورزش و جوانان استان ها بدست آورد.

رتبه سوم کشوری ستاد اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بنا بر اعلام ستاد اقامه نماز وزارت ورزش و جوانان ، در ارزیابی انجام شده، ستاد اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و زنجان با کسب 90 امتیاز از مجموع یکصد امتیاز رتبه نخست کشور را در بین ادارات کل ورزش و جوانان استان ها بدست آوردند.

دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در این خصوص گفت: به منظور سنجش میزان پیشرفت برنامه ها و فعالیت های اقامه نماز در ادارات و دستگاه های اجرایی کشور و معرفی برترین ها ، هیأت ارزیابی و داوری عملکرد سال 95 در ستاد های اقامه نماز وزارت تشکیل شد و در نهایت با بررسی گزارش ها ، مستندات و بازدیدهای ناظرین ستاد، امتیازات کسب شده توسط دستگاه ها اعلام شد.

مهدی مرادی رافت افزود: بر این اساس ادارات کل ورزش و جوانان استان ها با هم مقایسه شدند که در نهایت ادارات کل ورزش و جوانان اصفهان و زنجان هر دو با کسب 90 امتیاز به عنوان ادارات برتر در زمینه اقامه نماز انتخاب و معرفی شدند و ادارات همدان و البرز نیز به ترتیب با 86 و 83 امتیاز در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.

گفتنی است ستاد اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در ارزیابی استانی سال 94 نیز در بین دستگاه های اجرایی برتر نماز قرار داشت.
 
انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار