قناعتی در صحن علنی شورای شهر مطرح کرد؛

دولت مصوبه افزایش نرخ کرایه‌ها را تعیین تکلیف کند/ برخورد کمیته انضباطی با رانندگان متخلف

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: دولت در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس هنوز هیچ گونه پاسخی به مدیریت شهری نداده و این امر مشکلاتی را به وجود آورده است.

دولت در خصوص افزایش نرخ کرایه‌ها پاسخی به مدیریت شهری نداده است/ برخورد کمیته انضباطی با رانندگان متخلفبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای شهر که امروز(سه شنبه) برگزار شد، با اشاره به افزایش قیمت کرایه تاکسی‌، مترو و اتوبوس در شهر تهران اظهار داشت: در خصوص افزایش نرخ‌ کرایه‌ها هنوز دولت به ما هیچ پاسخی نداده است.

وی افزود: عدم اطلاع‌رسانی دولت باعث شده تا برخی از رانندگان تاکسی به صورت خودسر کرایه‌ها را افزایش دهند که این موضوع مشکلاتی را در شهر به وجود آورده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه وزارت کشور باید هر چه سریعتر تصویب و یا عدم تصویب افزایش نرخ کرایه‌ها را اعلام کند، گفت: با مشخص شدن قیمت‌ها دیگر شاهد مشکلات به وجود آمده در شهر نخواهیم بود.

قناعتی به افزایش قیمت تاکسی در خصوص روشن کردن کولر و بخاری تاکید کرد و افزود: افزایش قیمت تاکسی ها هیچ ربطی به روشن شدن کولر و بخاری ندارد، به همین دلیل درخواست دارم که رانندگان تاکسی بدون اخذ کرایه اضافی از مسافر به آنها خدمات ارایه کنند.

وی ادامه داد: ضرورت دارد که وزارت کشور و فرمانداری تهران به تصویب رسیدن یا نرسیدن نرخ کرایه‌ها را اعلام کنند تا از تخلفات احتمالی جلوگیری شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهروندان می‌توانند تخلفات رانندگان تاکسی را با سامانه 1888 اطلاع‌رسانی کنند تا در کمیته انضباطی که بنده خود عضو آن هستم با متخلفان برخورد شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار