کرمان؛

واگذاری تاکسی درون شهری به مددجویان قلعه گنجی

۱۷ دستگاه تاکسی درون شهری نیز به منظور اشتغال و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت به زودی تحویل مددجویان کمیته امداد شهرستان قلعه گنج می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان کرمان گفت: سه هزار و ۸۹۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان قلعه گنج قرار دارند که بیش از 2 هزار و ۳۰۰ خانوار از این تعداد توانایی انجام کار و ایجاد شغل را دارند.
وی با اشاره به اینکه طی سال ۹۵ بیش از سه میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال در شهرستان قلعه گنج به منظور توانمند کردن مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است، افزود: این تسهیلات از محل منابع امداد و منابع بانکی به مددجویان پرداخت شده است
صادقی به طرح واگذاری ۶ دستگاه تاکسی درون شهری برای نخستین بار در شهرستان قلعه گنج توسط کمیته امداد اشاره وخاطرنشان کرد: برای واگذاری هر یک از این تاکسی ها به مددجویان کمیته امداد ۲۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه از محل منابع امداد و ۱۵ میلیون تومان از محل منابع بانک سینا هزینه شده است.
به منظور ایجاد اشتغال و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت طی سه ماه گذشته نیز ۸۱ دستگاه خودرو وانت نیسان زامیاد با هزینه هریک بیش از ۳۲ میلیون تومان از محل منابع قرض الحسنه امداد و بانک های عامل تحویل فرزندان مددجویان تحت حمایت استان شده است.
انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.