کرمان؛

آتش تنور انتخابات در منوجان همچنان روشن است

این روزها جنوب کرمان علاوه بر گرمای هوا گرم برداشت محصول هم هستند در این گرماگرم کار ، تنور انتخابات نیز گرمای جنوب را افزایش داد.

آتش تنور انتخابات در منوجان همچنان روشن استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ کشاورزان در فصل برداشت گرم خرید و فروش سیب و پیازند البته واسطه ها هم مانند گذشته میدان دار خرید و فروشند .


بحث داغ محافل همه مردم جنوب حتی توی تاکسی و زمین کشاورزی این روزها محصولاتشان نیست بحث انتخابات است روستایی‌هایی که این روز ها برای اولین بار در روستایشان انتخابات برگزار می شود .


مردم روستای  مهر آباد منوجان  که امسال برای اولین بار انتخابات شوراها را تجربه می کنند شور هیجان خاصی دارند ، بزرگان طایفه های بزرگ رمشکی  و مارزی و بشاکردی  می‌گویند : ما شرکت در انتخابات را واجب می دانیم و باشکوه شرکت می کنیم و از هر سه  طایفه5 نفر کاندیدا معرفی می شود و کدخداهای دو طایفه از افراد منتخب حمایت خواهیم کرد .


از نفرات منتخب معرفی شده  3 نفر به عنوان اعضای شورا توسط مردم انتخاب خواهند شد.

جمعه پور حیدری سر طایفه رمشکی ها می گوید : طایفه رمشکی مهرآباد مثل همیشه در صحنه پا به پای ملت ایران حاضر خواهد شد .

پورحیدری بیان کرد : الان که در فصل برداشت محصول کشاورزی هستیم و مردم همه سر کار هستن اما این باعت نشده که ما از فضای انتخابات غافل باشیم و به دستور سرطایفه های هر سه طایفه هر شب جلسه های مشترک برگزار کردیم و مردم روستا رو برای انتخابات راهنمایی و تشویق کردیم .

عیسی بشکردی سر طایفه بشاکردی های مهر آباد گفت : حضور در انتخابات وظیفه همه ماست زیرا برای حفظ نظام و انقلاب این حضور باید پر رنگ و باشگوه باشد .

بشکردی اظهار کرد : به کردی چشم دشمنان همه خواهیم آمد وبا اثر انگشتی که می زنیم ضامن انقلاب خواهد بود .

علی پیشی سر طایفه  مارزی ها گفت : همانطور که در این  فصل گرما در اوج برداشت محصول سیب هستیم تنور گرمای انتخابات در روستای مهر آباد روشن است و شبهای پر بحثی رو با حضور سران هر سه طایفه داریم .

وی خاطر نشان کرد : نقطه جالب در این روستا این است که سه طایفه متفاوت  از سه استان هرمزگان سیستان و بلوچستان و کرمان در آن سکونت دارند که متشکل از شیعه واهل تسنن هستن اما سران سه طایفه اتحاد و همدلی مثال زدی را در این روستا بوجود آورده اند .

روستای مهرآباداز توابع شهرستان منوجان و در فاصله ۲۵کیومتری از مرکز این شهرستان قرار دارد و از توانمندی های  این روستا می توان به تولید صنایع دستی و شرکت در نمایشگاهای کشور عنوان کرد .

انتهای پیام / س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار