شیراز؛

اجرای بیش از 60 ویژه‌برنامه سوم خرداد در اقلید

جانشین فرمانده سپاه اقلید از اجرای بیش از 60 ویژه‌برنامه متنوع فرهنگی، بصیرتی به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی صالحی جانشین فرمانده سپاه اقلید از اجرای برنامه‌های متنوع در اماکن و مراکز عمومی، برپایی ایستگاه صلواتی، سرکشی از خانواده شهدا، آذین‌بندی معابر عمومی با محوریت نمایش رشادت‌های رزمندگان عملیات بیت‌المقدس و شهدای مدافع حرم در این شهرستان خبر داد و گفت: روز دوم خرداد ماه به عنوان روز سلحشوری، پایمردی و ایثارگری و مدافعان حرم است.

صالحی افزود: نواختن زنگ مقاومت و پیروزی در مدارس، تقدیر از پیشکسوتان و حماسه‌سازان دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدای دژکرد از برنامه‌های چهارشنبه سوم خردادماه و روز مقاومت، ایثار و پیروزی است.

وی ادامه داد: تبیین دستاوردهای حماسه سوم خرداد به عنوان الگویی در ایستادگی ملت قهرمان ایران اسلامی محور اصلی برنامه‌های روز مقاومت، ایثار و پیروزی است.

صالحی بیان کرد: پنجشنبه چهارم خردادماه به عنوان روز دزفول، روز مقاومت و پایداری با اجرای برنامه‌هایی از جمله تجمع بزرگ در مصلای نماز جمعه شهر اقلید، تجلیل از حضور حماسی مردم در انتخابات با شرکت عموم مردم، کاندیداهای شوراهای اسلامی و مسؤولان ستادهای انتخاباتی و نیز تجدید میثاق با شهدا در شهرستان اقلید گرامی داشته می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه اقلید همچنین با اشاره به حضور گسترده نیروهای مسلح و مدافعان حرم در نمازجمعه و سخنرانی فرمانده سپاه در این مراسم با محوریت تبیین نقش ولایت و رهبری، وحدت ملی و معنویت در پیروزی عملیات بیت‌المقدس در روز جمعه به نام روز ولایت‌مداری، وحدت و معنویت تصریح کرد: دیدار با امام جمعه، نشست‌های بصیرتی و روشنگری، یادواره شهدا، نشست عاشقان ولایت، هیئت منتظران موعود، تجمع حلقه‌های صالحین، پیاده‌روی خانوادگی، میثاق با شهدا، شبی با قرآن، جنگ شادی ازجمله ویژه‌برنامه‌های سوم خرداد در شهرستان اقلید است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.