راه اندازی دفتر کنسولگری چین در اصفهان

رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان گفت: راه‌اندازی کنسولگری چین در اصفهان می‌تواند زمینه همکاری‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری دو طرف را افزایش دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا رجالی رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان در بیست و سومین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان، خواستار کاهش هزینه ویزای تجاری برای بازرگانان ایرانی  شد.

وی با اشاره به افزایش مراودات اقتصادی بین اصفهان و چین در بخش‌های مختلف، بیان داشت: راه‌اندازی کنسول گری چین در اصفهان می‌تواند زمینه همکاری‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری دو طرف را افزایش دهد.

وی با اشاره به انتخاب برند شهری اصفهان گفت: مسیر چهارساله انتخاب برند اصفهان به مرحله پایانی رسید و در خرداد با حضور مسوولین استان‌های اصفهان، یزد و شیراز  در قالب مثلث گردشگری ایران رونمایی می‌شود.

احمد خوروش رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه با اشاره به برگزاری دومین همایش سنگ و چالش‌های صادراتی در اتاق بازرگانی اصفهان گفت: صنعت سنگ یکی از مزیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان اصفهان است که می‌تواند در بخش صادرات سهم قابل‌توجهی را سهیم باشد.    

امیر کشانی رییس کمیسیون آموزش، پژوهش و توانمندسازی اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه با اشاره به فرایند انتخاب و  اجرای طرح‌های پژوهشی گفت:کلیه مراحل انتخاب موضوع، پیمانکار و ناظر به‌صورت شفاف در سایت اتاق بازرگانی اعلام می‌شود.

 رییس کمیسیون کشاورزی، آب و محیط‌زیست اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه گفت: مساله زاینده‌رود هنوز برای مسئولین کشور به‌صورت روشن و واضح تبیین نشده است.

حمیدرضا قلمکاری افزود: حق آبه کشاورزان اصفهان همچنان برای برخی از مسوولین  باید تبیین  شود.

وی همچنین به آیین‌نامه پژوهشی اتاق اشاره کرد و گفت: قرار گرفتن مشکلات اعضای اتاق بازرگانی در فضای کسب‌وکار می‌تواند به‌عنوان مهم‌ترین اولویت طرح‌های پژوهشی اتاق باشد.

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار