طارمی: تیم اول پایتخت ما هستیم نه استقلال/ لخویا قوی تر از الهلال نیست

مهاجم تیم پرسپولیس گفت: تیم اول پایتخت ما هستیم نه استقلال، زیرا یکی از پر تماشاگر ترین تیم های ‌آسیا هستیم.

به گزارش خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی طارمی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل لخویا اظهار داشت: باید عنوان کنم 2 موضوع مهم در این نشست خبری مطرح است؛ اول اینکه تماشاگرانی که در بازی با لخویا حضور ندارند همیشه برایمان مهم و عزیز هستند و دوم اینکه تیم اول پایتخت ما هستیم نه استقلال، زیرا تیم ما یکی از پر تماشاگر ترین تیم های ‌آسیا هست.
 
وی افزود: بازی سختی با قهرمان قطر داریم. لخویا تیم خیلی خوبی است اما فکر نکنم از الهلال قوی تر باشد. ما می‌توانیم به راحتی در 2 بازی رفت و برگشت این تیم را شکست دهیم. برای این بازی خیلی تلاش کرده‌ایم و تمرین‌های خوبی را در این مدت پشت سر گذاشته ایم. امیدوارم فردا خدا کمک مان کند بتوانیم لخویا را شکست دهیم.
 
مهدی طارمی در پاسخ به این سوال که آیا به هواداران قول گلزنی می‌دهد یا نه گفت: فوتبال بازی اتفاقات است. ما همه با هم حمله می‌کنیم و با هم دفاع می‌کنیم. این طور نیست که فقط من گل بزنم. امیدوارم از زمین بازی سربلند بیرون بیاییم.
 
مهاجم پرسپولیس در پایان تصریح کرد: درست است که هواداران در بازی فردا نمی توانند به ورزشگاه آزادی بیایند اما از آنها می‌خواهم که در خانه‌های خود برای ما دعا کنند تا بتوانیم با پیروزی و بدون گل خورده زمین مسابقه را ترک کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۰۵ ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
اخه لنگی تو چه میدونی قدمت واصالت یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
مهدی خخخخخخخخخخخخخ دوست داریم امیدوارم فردا پیروز بشید وپرسپولیس در زمان شما قهرمان آسیا شود خواهشن از پرسپولیس نرو تا موقعی که بهترین تیم اروپا تورو دعوت کند مثل رال مادرید یا بارسا جنابالی در حد این تیمای نه تیم ترکیه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۶:۳۸ ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
اصولا تیمهایی در رده بهترینها قرار میگیرند که در مسابقات بین المللی بتوانند مقام بیارن. حالا باید دید که پرسپولیس اینگونه بوده یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
♥م♥
۱۲:۲۹ ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
قربونت مهدی جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان♥♥