نکیسا: تماشاگر نماها به پرسپولیس لطمه زدند/ آبی های خوزستان می توانند شگفتی ساز شوند

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: شاهد رفتار زشتی از سوی تماشاگر نماها در بازی پرسپولیس و الوحده بودیم و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم تیم پرسپولیس را نقره داغ کرد.

نکیسا:تماشاگر نماها به پرسپولیس لطمه زدند/آبی های خوزستان می توانند شگفتی ساز شوند
نیما نکیسا در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدار فردای پرسپولیس مقابل لخویا در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: باید بگویم متاسفانه در بازی پرسپولیس و الوحده در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا شاهد رفتار زشتی از سوی تماشاگر نماها بودیم و همین عامل موجب شد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم پرسپولیس را نقره داغ کند.
 
وی افزود: مطمئنا نبود تماشاگر می تواند ضربه شدیدی را به پیکره تیم پرسپولیس وارد کند اما امیدوارم این تیم بتواند با پیروزی در دیدار رفت با خیالی آسوده در قطر مقابل تیم میلیاردی لخویا به میدان برود. از طرفی برای این تیم مانند اکثر تیم های قطری هزینه های هنگفتی انجام شده تا بتوانند به نتایج خوبی در لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کنند، اگر بازیکنان پرسپولیس در دیدار فردا با انگیزه ظاهر شوند و همچنین تاکتیک های مورد نظر سرمربی تیم شان را به نحو احسن به اجرا بگذارند، می توانند به صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا امیدوار باشند.
 
نکیسا درباره دیدار استقلال خوزستان مقابل الهلال گفت: همان طور که همگان اطلاع دارند تیم الهلال از تیم های قدرتمند لیگ عربستان و آسیا محسوب می شود، از طرفی شاگردان رامون دیاز در این فصل لیگ عربستان توانستند مقتدرانه به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند و این موضوع نشان می دهد که آبی های خوزستان کار سختی را مقابل این تیم در بازی خانگی در پیش دارند ولی مطمئنم شاگردان پور موسوی می توانند مانند مرحله گروهی شگفتی دیگری را در آسیا خلق کنند.
 
 دروازه بان اسبق تیم ملی در پایان درباره دیدار امروز استقلال مقابل العین بیان کرد: العین نه تنها از نظام مدیریتی خوبی برخوردار است بلکه  بازیکنان با کیفیت خارجی زیادی را از لیگ های اروپایی جذب کرده است.در نهایت امیدوارم هر سه نماینده فوتبال کشورمان بتوانند با قاطعیت تمام جواز حضور در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار