مهماندوست علیه سر مربی ایران سند رو کرد+ عکس

پس از اعتراض سرمربی تیم ملی تکواندو ایران مبنی بر اینکه تیم جمهوری آذربایجان تست دوپینگ نداده، سرمربی ایرانی این تیم سند رو کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی تکواندو کشورمان در چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی با سرمربیگری فریبرز عسکری توانست 2 مدال طلا، 3 نشان نقره و 2 برنز کسب کند و در جایگاه سوم قرار گیرد.

این در حالی است که اکثر ملی پوشان ما به تکواندوکاران جمهوری آذربایجان که زیر نظر مهماندوست تمرین می کنند، نتیجه را واگذار کردند. شاگردان مهماندوست در این دوره از بازی ها موفق شدند با کسب 6 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز در جایگاه نخست قرار بگیرند.

پس از پایان مسابقات تکواندو در بازی های کشورهای اسلامی، فریبرز عسکری در مصاحبه خود بیان کرد هر 5 فینالیست ما تست دوپینگ دادند و این در حالی بود که هیچ یک از بازیکنان آذربایجان این تست را انجام ندادند. این مربی همچنین گفت تغییر در جداول بازی ها، تمامی تیم‌ها را سر در گم کرد و موارد دیگری هم وجود داشت که نمی‌توان همه آنها را اتفاق قلمداد کرد! 

این‌ موارد باعث شد میزبان بازی ها، حداکثر بهره را از شرایط ببرد و نتیجه بهتری کسب کند.

رضا مهماندوست ضمن رد صحبت های فریبرز عسکری اعلام کرد که تکواندوکاران ما نیز تست دوپینگ دادند و برای نمونه، تصویری از تست دوپینگ میلاد بیگی را ارائه کرد.



مهماندوست علیه سر مربی ایران سند رو کرد






انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
پولادگر باید دیگه کنار بره با لجبازی تکواندو و نابود کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
آقای.مهماندوست.بارها.ثابت.کردند.بهترین.مربی
جهان.هست.اما.با.لج.لجبازی.جناب.پولادگر.از.وجودش.بی.بهره.شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
تیم جمهوری آذربایجانه یا تیم دوم ایران؟!
آخرین اخبار