سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی: سرمربی تیم به زودی معرفی می شود/ جذب دروازه بان استقلال صحت ندارد

کاظم محمودی گفت: همه گزینه های مربیگری از شانس یکسانی برخوردار هستند و به زودی مربی جدید را انتخاب می کنیم.

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره وضعیت سرمربیگری این تیم گفت: آجرلو مدیرعامل تیم در حال بررسی برنامه گزینه های سرمربیگری تیم است و در چند روز آینده بهترین گزینه را به عنوان سرمربی تیم انتخاب می کند. 

وی درباره اینکه جواد نکونام بیشترین شانس را برای سرمربیگری تراکتورسازی دارد، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و همه گزینه های سرمربیگری شانس یکسانی برای هدایت تیم ما را دارند و مطمئن باشید بهترین فرد را برای تیم خود انتخاب می کنیم. 

محمودی درباره جذب حسینی دروازه بان استقلال گفت: ما به علت محرومیت از نقل و انتقالات نمی توانیم بازیکنی جذب کنیم. براین اساس جذب دروازه بان استقلال صحت ندارد و گمانه زنی رسانه ها است. 

سرپرست تراکتورسازی درباره وضعیت قرارداد بازیکنان فعلی این تیم تصریح کرد: در حال حاضر قرارداد محمد نوری و گروسیان را تمدید کردیم و با سه بازیکن از جمله محمد ابراهیمی، مهدی کیانی و سینا عشوری موافقت ضمنی کردیم تا در تراکتورسازی بمانند. 

وی درباره وضعیت سعید آقایی بیان کرد: باشگاه گسترش فولاد همواره به تیم همشهری خود کمک کرده است و این بار هم امید داریم که مسئولان گسترش فولاد با ماندن آقایی در تراکتورسازی موافقت کنند. همچنین امروز درخواست رسمی خود را برای حفظ اخباری، دروازه بان تیم به باشگاه سایپا ارائه دادیم و امیدواریم این باشگاه هم با ماندن این دروازه بان در تیم ما موافقت کند. 

سرپرست باشگاه تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: ما به علت محرومیت از نقل و انتقالات نمی توانیم بازیکنی جذب کنیم و فقط حق جذب سه بازیکن آزاد در پایان نقل و انتقالات داریم. براین اساس ما منتظریم سرمربی جدید تیم انتخاب شود تا اقداماتی برای به خدمت گیری سه بازیکن آزاد انجام بدهیم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار