کرمان؛

پرداخت بیش از 2 میلیارد ریال کمک هزینه اجاره مسکن به مددجویان کرمانی

طی پارسال 2 میلیارد و 910 میلیون ریال کمک هزینه اجاره مسکن به خانوارهای اجاره نشین تحت حمایت استان کرمان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،ناصر شیبانی، معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه کمک هزینه اجاره مسکن به خانوارهای تحت حمایت فاقد منزل مسکونی و ساکن در منازل استیجاری پرداخت می شود، گفت: کمک هزینه اجاره مسکن مددجویان از محل کمک های مردمی و اعتبارات دولتی تامین می شود و سقف کمک هزینه اعطایی به هر خانوار مددجو در استان یک میلیون ریال است .
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 100 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند، افزود: تلاش در جهت خود کفایی مددجویان تحت حمایت و توانمند کردن این خانواده ها ازمهم ترین رویکردهای کمیته امداد و بهترین راهکار برای مقابله با فقر است.
شیبانی با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان به عنوان یک نیاز ضروری از برنامه های اساسی کمیته امداد است، تصریح کرد: 6 هزار و 825 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان اجاره نشین هستند که پنج هزار و 820 خانوار از این تعداد خانوار از کمک هزینه اجاره مسکن بهره مند هستند.
وی با تاکید بر اینکه کمک هزینه اجاره مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به منظور استحکام و تقویت بنیان خانواده انجام می شود، خاطرنشان کرد: مددجویان با بهره گیری از تسهیلات کمیته امداد ، کمک های خیران و آورده خود می توانند خانه دار شوند.
شیبانی با اشاره به اینکه از پنج هزار و 820 خانوار مستاجر تحت حمایت این نهاد که پارسال کمک هزینه اجاره مسکن دریافت کرده اند، هزار و 940 خانوار درمناطق محروم و کم برخوردار استان سکونت دارند، یادآور شد: طی پارسال 2 میلیارد و 910 میلیون ریال کمک هزینه اجاره مسکن به خانوارهای اجاره نشین تحت حمایت پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه خانوارهای مستاجر تحت حمایت این نهاد با مشکلات مالی زیادی روبرو هستند، گفت: با کمک خیران مسکن ساز بسیاری از مشکلات این افراد حل می شود.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار