کرمان؛

مساعدت ۵۹ میلیون تومانی خیران به ایتام کرمانی

خیران نیکوکارطی امسال در قالب تور خیران بیش از ۵۹ میلیون تومان به ایتام و خانواده‌های نیازمند سراسر استان مساعدت کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حمید کریمیان زاده، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام یکی از طرحهای موفق کمیته امداد است، گفت: در حال حاضر تمامی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان دارای حامی هستند.
وی با اشاره به اینکه خیران نیکوکار در سال جاری در قالب تور خیران بیش از ۵۹ میلیون تومان به ایتام و خانواده های نیازمند سراسر استان مساعدت کرده اند، افزود: این مساعدت ها به صورت کمک های نقدی و غیرنقدی بین ایتام و خانواده های نیازمند ۱۱ شهرستان و بخش استان توزیع شده است.
کریمیان زاده خاطر نشان کرد: این مساعدت ها در حوزه های مختلف از جمله درمان، معیشت، مسکن، کالا، سبد غذایی و کمک های نقدی بوده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته حامیان ،طرح اکرام و محسنین ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی به ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند تحت تکفل خود مساعدت کرده‌اند، گفت: بیش از ۳۶ هزار حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند حمایت می‌کنند که همواره با کمک‌های معنوی، عاطفی، نقدی و غیرنقدی خود موجب شادی آنان می‌شوند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان ادامه داد: ۲۷هزار حامی در قالب طرح اکرام از ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان حمایت می‌کنند که همواره با کمک‌های معنوی، عاطفی، نقدی و غیرنقدی خود موجب شادی آنان می‌شوند.
کریمیان با بیان اینکه کمیته امداد برای خدمت رسانی به قشر تحت حمایت خود از منابع داخلی و کمک های خیران ونیکوکاران بهره می برد، خاطرنشان کرد: کمیته‌ امداد به عنوان نهاد حمایتی به تنهایی قادر به تامین تمامی نیازهای خانواده‌های نیازمند نیست که لازم است خیران و نیکوکاران برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌ پذیر بیش از پیش یاریگر این نهاد باشند و کمک های حامیان و خیران نیکوکار به نیازمندان نقش اساسی در ارائه خدمات بهتر به خانواده های مورد حمایت ایفا می کند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.