همدان؛

فعاليت 1800 مبلغ در ماه مبارک رمضان

مديرکل تبليغات اسلامي همدان از فعاليت يك‌هزار و 800 مبلغ در ماه مبارک رمضان خبر داد.

فعاليت 1800 مبلغ در ماه مبارک رمضانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام علي دشتکی گفت: جمع‌خوانی قرآن يکی از برنامه‌های محوری است که در ماه مبارک رمضان، هر روز از حسينيه امام(ره) به صورت زنده پخش خواهد شد.
 
حجت‌الاسلام علی دشتکی در گفتگويی با اشاره به برگزاری برنامه ماه مبارک رمضان در استان همدان، اظهار کرد: برنامه‌های اين ماه مبارک بهتر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.
 
وی با بيان اينکه ستاد ساماندهی شؤون فرهنگی با عضويت متوليان فرهنگی و دينی مصوبات خوبی براي برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان تنظيم کرده است، افزود: برنامه‌های ماه مبارک رمضان تفسيرمحور و بر مبنای قرآن و سيره اهل بيت(ع) برگزار خواهد شد.
 
مديرکل تبليغات اسلامي استان همدان توجه به مسائل روز از جمله آسيب‌های اجتماعی و جوانان را از مهم‌ترين برنامه‌های ماه مبارک رمضان دانست و خاطرنشان کرد: تلاوت قرآن کريم در ايام اين ماه مبارک در استان گسترش خواهد يافت.
 
وی با اشاره به گسترش برنامه‌های تلاوت قرآن کريم در مناطق محروم، بيان کرد: برگزاری کرسی‌های تلاوت در کنار کلاس‌های تفسير، آموزش و قرائت قرآن از برنامه‌های شاخص در اين ايام خواهد بود.
 
حجت‌الاسلام دشتکی توجه به مناطق محروم روستايی را از ديگر برنامه‌ها و سياست‌ها در ماه مبارک رمضان برشمرد و تصريح کرد: پوشش تبليغی مناطق محروم روستايی با همکاری و هماهنگی متوليان فرهنگی به صد درصد خواهد رسيد.
 
وی توجه به امور بانوان را يکی از برنامه‌های مهم در اين ايام بیان کرد و گفت: کارگروه بانوان موظف به برگزاری برنامه‌هايی با عنوان بانوان مبلغ و خانم‌های سخنران جلسات خانگی در ايام ماه مبارک رمضان است.
 
مديرکل تبليغات اسلامی استان همدان از فعاليت يک‌هزار و 800 مبلغ در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: از اين تعداد 800 نفر خارج از استان و يک‌هزار نفر مبلغ بومی نيز در استان فعاليت‌های تبليغی را بر عهده مي‌گيرند.
 
حجت‌الاسلام دشتکی با اشاره به برنامه‌های دهه بهداشت مساجد اظهار کرد: در دهه بهداشت يک‌هزار و 700 مسجد غبارروبی و آماده برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان خواهد شد.
 
انتهای پیام/ د 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.