اراک؛

استقبال کم نظیر مردم استان مرکزی از انتخابات/تقاضای تعرفه دوشهرستان

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به استقبال کم نظیر مردم استان مرکزی از انتخابات گفت: دو شهرستان این استان تقاضای تعرفه کردندکه تامین شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اراک؛حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به اینکه در پی استقبال کم نظیر مردم استان مرکزی  از انتخابات فرمانداران تفرش و دلیجان درخواست ارسال تعرفه اضافه برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی داشتند که تقاضای تعرفه  این دو شهرستان تامین شد گفت: تعرفه اخذ رای بیش از نیاز استان تامین شده و مشکلی در این زمینه نیست و در صورت درخواست هر شهرستان در کوتاهترین زمان ممکن تعرفه در اختیار قرار می گیرد.

حسن بیگی با اشاره به تمدید ساعت اخذ رای تاساعت 20 افزود : مشارکت مردم استان تا این ساعت در انتخابات پرشور و حماسه آفرین بوده است و انتظار می رود که افراد در ساعات باقی مانده به تدریج به شعب اخذ رای مراجعه کنند تا ازدحام در ساعات پایانی و تمدیدهای مکرر رخ ندهد.

وی با بیان اینکه  در حال حاضر فضای آرام و با نشاطی در سطح شعب شهری و روستایی استان حاکم است و هیچ مشکل و یا تخلفی وجود ندارد اضافه کرد: صفوف رای در اکثر شعب استان چشمگیر و طولانی است و باید قدردان مردم فهیم بود.
 
 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8 صبح امروز آغازشده و مردم از نخستین ساعات پای صندوق‌های اخذ رأی حضور پیدا کردند.

هزار و 70 شعبه اخذ رای برای ریاست جمهوری و یکهزار و 420 شعبه رای گیری شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی دایر است.

یک میلیون و 53 هزار و 956 واجدشرایط رای در این دوره از انتخابات در استان مرکزی وجود دارد.
 

انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.