نقطه وصل مردم و نظام/37

ره‌پیک: تا این لحظه گزارشی از تعرفه‌های بدون مهر برای ما ارسال نشده است

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان گفت: گزارش‌های تخلفات به صورت جاری هم از هیئت‌های نظارت و هم از سوی نمایندگان کاندیداها به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات راسال می‌شود.

به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان،  سیامک ره پیک معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان با حضور در جمع خبرنگاران درباره اقدامات هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در خصوص رسیدگی به تخلفات انتخابات اظهار داشت: گزارش‌های تخلفات به صورت جاری هم از هیئت‌های نظارت و هم از سوی نماینده کاندیداها به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ارسال می‌شود که با اولویت مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 
وی افزود: اولویت رسیدگی به گزارش تخلفات این است که ممکن است برخی گزارش‌ها در روند برگزاری انتخابات مشکل ایجاد کند.

ره پیک ادامه داد: در حال حاضر مشکل بزرگی درباره تخلفات انتخابات نداریم و در حدی نیست که در روند انتخابات تأثیرگذار باشد و روال عادی است.

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در پاسخ به این سوال که برخی گزارشها حکایت از این دارد که در بعضی شعب تعرفه‌ها بدون مهر نظارت توزیع می‌شود گفت: بنده هنوز گزارشی در این باره ندیدم،  هر احراز هویتی که صورت می‌گیرد باید تعرفه آن ممهور به مهر نظارت باشد در غیر این صورت آن تعرفه اعتبار ندارد.

وی با تأکید براینکه اگر گزارشی درباره تعرفه‌های بدون مهر به ما ارسال شود آن را سریعاً بررسی می‌کنیم، اضافه کرد: اگر کسی با تعرفه بدون مهر رأی دهد، آن رأی از اعداد آرا خارج و نادرست است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.