کرمان؛

آموزش مجریان و بهره‌برداران اولویت نخست دفتر آموزش سازمان جنگل‎هاست

معاون دفتر آموزش سازمان جنگل‌ها گفت: اولویت نخست دفتر آموزش سازمان جنگل‎ها را آموزش مجریان و بهره‌برداران بیان کرد.

آموزش مجریان و بهره‌برداران اولویت نخست دفتر آموزش سازمان جنگل‎هاستبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمدرضا شریعتی معاون دفتر آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری در نشست شورای معاونان و کمیته فنی اداره کل منابع طبیعی اظهار کرد: کمیته فنی به عنوان مرجع تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در اداره‌های کل منابع طبیعی و آبخیزداری محسوب می‌شود.

وی اولویت نخست دفتر آموزش سازمان جنگل‎ها را آموزش مجریان و بهره‌برداران بیان کرد و گفت: همچنین جذب همیار طبیعت دانش‌آموزی در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

وی با تأکید بر بهره گیری از ظرفیت روحانیان در قالب سفیران انفال تصریح کرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان در این عرصه بسیار موفق عمل کرده و حضور پررنگی داشته است.

معاون دفتر آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با اشاره به اینکه حدود 20 تا 30 دانش بومی منابع طبیعی در منطقه جنوب کرمان وجود دارد افزود: کمیته فنی باید کمک کند تا این دانش‌های بومی جمع‌آوری و مدون شود.

وی از فعالیت تسهیل‌ گران زن در این منطقه ابراز رضایت کرد و گفت: با توجه به اینکه منطقه جنوب کرمان ظرفیت‌های فراوانی در بخش‌ منابع طبیعی و آبخیزداری دارد، مردان نیز باید در راستای تسهیل‌گری حضور فعال‌تری داشته باشند.

مساحت کل منطقه جنوب کرمان سه میلیون و 850 هزار هکتار است که 85 درصد آن دولتی می باشد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار