ساری،

برگزاری سومین کارگاه 60روز از ایده تا اثر در مازندران

سومین کارگاه تولید نمایشنامه 60روز از ایده تا اثر با هدف تولید نمایشنامه های کوتاه ویژه اجرا در مساجد و دیگر مکان های عمومی در حوزه هنری مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حوزه هنری مازندران اعلام کرد سینا دلشادی نویسنده و کارگردان مدرس این دوره آموزشی در اولین روز این دوره بر اهمیت ایده و موضوع در روند نمایشنامه‌نویسی اشاره و تشریح کرد که چگونه تکنیک می‌تواند به انتقال معنا و محتوای نمایش‌نامه کمک کند.

وی همچنین با طرح موضوعات و موقعیت‌هایی از قصص قرآنی و زندگی امامان و توجه به خاطرات رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس که از جذابت و موقعیت های نمایشی بسیار برخوردارند، از هنرجویان خواست ایده های خود را بر مبنای آن‌ها بنویسند تا در نشست بعدی طرح‌های نوشته شده ارائه و درباره آن‌ها بحث و گفتگو شود.

این دوره در 15 نشست حضوری طی سه ماه برنامه ریزی شده است و نویسندگان در این دوره ارائه ایده، طرح، رویدادها، نگارش نسخه اول و بازنویسی نهایی را در دستور کار خود دارند.

دومین روز از سومین کارگاه تولید نمایشنامه 60روز از ایده تا اثر پنج شنبه 4 خرداد 96در حوزه هنری مازندران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.