کرمان؛

180 طرح جشنواره جابربن حیان داوری می شوند

رییس اداره تکنولوژی و گروه های آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 180 طرح جشنواره جابربن حیان راه یافته به مرحله استانی، در 6 قطب داوری می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید احمد حسینی نسب به روند داوری طرح های جشنواره جابربن حیان راه یافته به مرحله ی استانی در 6 قطب، اشاره کرد و افزود: جشنواره جابربن حیان حس کنجکاوی و پژوهش را در دانش آموزان تقویت می کند.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره جابربن حیان هر ساله بر اساس اهداف سند تحول بنیادین و به منظور افزایش حس کنجکاوی و پژوهش در دانش آموزان در سه مرحله شهرستان، استان و کشور برگزار می شود.

حسینی نسب تصریح کرد: برای تعیین درصد تحقق اهداف پژوهش های دانش آموزان در مرحله استانی، نیاز به ارزشیابی دقیق است که در این راستا با حضور 6 داور، از برجسته ترین معلمان دوره ابتدایی و دو کارشناس از اداره کل بر اساس معیارهای مشخص شده داوری این طرح ها صورت و هر طرح توسط 3 داور بررسی می شود.

وی یادآور شد: در مرحله استانی 180 طرح در زمینه آزمایش، طبقه بندی، طراحی ساخت و نمایش علمی به عنوان برگزیده مشخص شده اند که در 6 قطب داوری می شوند و در نهایت بهترین طرح ها در هر رشته به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار