اصفهان؛

232 هزار تَن در نجف آباد واجد شرایط رای دادن هستند

فرماندار شهرستان نجف آباد گفت: 232 هزار تَن در این شهرستان واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سهراب مظفر نجفی '  افزود: 19 هزار و 50 تن رای از واجدین شرایط رای در شهرستان نجف آباد اولی هستند.
 
وی بیان کرد: حضور بیش از 70 درصد واجدان شرایط رای، برای حضور در انتخابات از این شهرستان بر اساس دوره های قبل پیش بینی می شود.
 
فرماندار نجف آباد افزود: 182 شعبه اخذ رای به منظور برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان پیش بینی شده است.
 
مظفر نجفی اضافه کرد: چهار هزار تَن در این شهرستان کار برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را بر عهده دارند.
 
وی بابیان این که انتخابات شوراهای اسلامی شهر نجف آباد بصورت الکترونیکی برگزار می شود، افزود: برای کسب 34 کرسی شورای شهرهای شهرستان 257 نفر و برای 54 کرسی شورای روستاهای شهرستان 146 نامزد رقابت می کنند.
 
فرماندار نجف آباد اظهار امیدواری کرد: این دوره از انتخابات با حضور حداکثری و پرشور مردم برگزار شود و فرد صالح برای ریاست جمهوری و افراد دلسوز و کارآمد برای شوراهای اسلامی شهر ها و روستاهای این شهرستان انتخاب شوند.
 
فرماندار نجف آباد به نقش تاثیرگذار رسانه ها اشاره کرد و از رسانه ها خواست با اطلاع رسانی صحیح و مناسب، زمینه حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را فراهم کنند.
 
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار