خط و نشان استقلالى ها براى ستاره خارجی

مديران باشگاه استقلال به نظر براى ستاره خارجى مد نظر پيشنهاد هايى را ارائه داده اند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران منصوريان سرمربى تيم فوتبال استقلال در نظر دارد از جپاروف براى فصل استفاده كند البته اين طور نباشد كه او هرطوری که می خواهد با باشگاه رفتار کند.
 
استقلالی ها در نشست خود با جپاروف و مدیربرنامه هایش 3 راه برای حل مشکل پیش آمده پیشنهاد کرده اند و قرار شده جپاروف نظر نهایی اش را حداکثر تا پایان هفته اعلام کند.
 
اول اينكه اگر مشکل بر سر مبلغ قرارداد است و تیمهای دیگر ایرانی و خارجی پول بیشتری می دهند، جپاروف پیشنهاد مالی اش را به باشگاه اعلام کند. استقلال هم حاضر است مبلغ را نسبت به سال قبل افزايش دهد. 

پیشنهاد دوم اين است اگر نظر جپاروف ماندن در سپاهان و کار کردن زیرنظر کرانچار است، این انتقال باید از طریق استقلال انجام و حق و حقوق این باشگاه بابت صدور رضایتنامه پرداخت شود. در این صورت، سپاهانی ها باید پیشنهاد رسمی شان را برای جذب قطعی و نه قرضی جپاروف را به استقلال اعلام کنند. منصوریان احتمالا از این راه می خواهد یکی از بازیکنان سپاهان را با جپاروف معاوضه کند.
 
همچنين پيشنهاد سوم اين خواهد بود اگر جپاروف علاقه ای به ماندن در ایران ندارد و می خواهد فوتبالش را در ازبکستان ادامه دهد، باید باشگاه خواهانش را به استقلال معرفی کند. استقلالی ها تلاش می کنند از این طریق به نوعی جپاروف را با ماشاریپوف معاوضه کرده و خرید جدیدشان را در لیست زیر 23 سال قرار بدهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار