اطلاعیه مهم باشگاه استقلال برای دیدار با العین

باشگاه استقلال در آستانه ديدار مقابل العين امارات، اطلاعيه اى برای هواداران این تیم صادر کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه استقلال در آستانه ديدار مقابل العين امارات، در اطلاعيه اى از هواداران عزيز و گرامى خود خواست نسبت به محروميت احتمالى اين باشگاه در ليگ قهرمانان، هوشيارباشند.

با توجه به حكم صاده از سوى كميته انضباطى AFC، باشگاه استقلال به دليل انداختن نور ليزر در ورزشگاه آزادى، به پرداخت مبلغ ٥٤ هزار دلار محكوم شد. با وجود شرايط سخت مالى و براى جلوگيرى از محروميت هاى بيشتر، باشگاه استقلال اين مبلغ را پرداخت و پرونده خود در AFC را بست.

جريمه ديگرى كه باشگاه استقلال در خطر محكوم شدن به آن قرار دارد، محروميت از برگزارى بازى خانگى بدون حضور تماشاگران است كه پيرو مذاكرات انجام شده با كنفدراسيون فوتبال آسيا، اين محكوميت براي يك سال به حالت تعليق درآمده است. البته چنانچه در مسابقات آينده تخلفات قبلى تكرار شود، اين محكوميت از سوى AFC به اجرا در مى آيد و استقلال بايد در ليگ قهرمانان آسيا بدون تماشگر بازى كند.

لذا باشگاه استقلال از تمامى هواداران عزيز و گرامى خود تقاضا دارد براى جلوگيرى از محروميت و پرداخت جرايم بيشتر، اين نكات را مد نظر قرار دهند:

١- از انداختن هرگونه نور ليزر به داخل زمين، به طور جد خوددارى كنند.
٢- از پرتاب هرگونه مواد محترقه، بطرى آب و اشياء ممنوعه، خوددارى شود.
٣- براي مسابقه دوشنبه شب فقط به تشويق تيم محبوب خود پرداخته و از سردادن هرگونه شعارى كه بى احترامى به تيم حريف و يا تيم داورى باشد، پرهيز نمايند.

ترديدى نيست كه هواداران عزيز و فهيم استقلال خود به اين نكات به خوبى واقف بوده و اقدامى نمى كنند كه به زيان تيم محبوبشان تمام شود و اگر كسى در لباس هوادار استقلال قصد انجام چنين كارهايي داشت، او را به ماموران انتظامى مستقر در ورزشگاه معرفى مى نمايند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی بایرامی
۲۱:۰۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
باید قبل از ورود به ورزشگاه کسانی که لیزر نارنجک و از این قبایل دارند از انها بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
به خاطر استقلال چشم
آخرین اخبار