افزایش اعتبار به یک و نیم میلیارد تومان برای طرح همنشینی با کتاب

مدیرکل امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به استقبال مدارس از طرح همنشینی با کتاب اعتبار این طرح به یک و نیم میلیارد تومان افزایش یافت.

مهدی علی اکبرزاده مدیرکل امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص میزان استقبال دانش آموزان از بن‌های کتاب دانش‌آموزی و طرح همنشینی با کتاب عنوان کرد: استقبال بسیار خوبی از این طرح شد و حتی با تراکم درخواست‌ها در روزهای کاری مواجه بودیم.
 
وی با اشاره به اینکه بیشترین مراجعه کنندگان دانش‌آموزان بودند، ادامه داد: همین مساله باعث شد تا اعتبار یک میلیاردی در نظر گرفته شده برای طرح همنشینی زودتر از موعد مقرر به اتمام برسد.

مدیرکل امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در طرح همنشینی کتاب به هر مدرسه یک میلیون تومان اختصاص می‌یابد که با توجه به میزان استقبال اعتبار کلی در نظر گرفته شده به یک و نیم میلیارد افزایش یافت تا تعداد مدارس تحت پوشش افزایش یابد.

علی اکبرزاده با بیان اینکه هر ساله روند سفارش کتاب و تحویل آن با چند روز فاصله انجام می‌شود، تصریح کرد: مدارس بر اساس این طرح کتاب‌ها را انتخاب و خریداری کرده و حدود یک هفته تا ده روز آینده در اختیار مدارس قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: چنانچه اعتبار لازم برای برپایی نمایشگاه‌های کتاب در سایر شهرستان‌ها فراهم شود بن کتاب دانش آموزی به دانش آموزان این استان‌ها نیز تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار