رقم مالیات برانکو چقدر است؟

باشگاه پرسپولیس برای رفع ممنوع الخروجی برانکو باید بدهی مالیاتی سنگین وی را پرداخت کند.

مالیات سنگین برانکو چالش جدید باشگاه پرسپولیسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ برانکو سرمربی پرسپولیس برای خروج از کشور با مشکل بدهی مالیاتی مواجه است و همین امر باعث شده که مسئولان پرسپولیس فعالیت خود را برای رفع بدهی مالیاتی سرمربی خود آغاز کنند.

طبق آئین نامه سازمان لیگ برتر، همه مربیان و بازیکنان ملزم به پرداخت مالیات خود هستند و باشگاه ها نباید دخالتی در این موضوع کنند اما باشگاه پرسپولیس برخلاف قانون قصد دارد بدهی مالیاتی برانکو را بدهد تا این مربی با مشکل ممنوع الخروجی مواجه نشود. 

گفته می شود قرارداد برانکو 2 میلیارد و 190 میلیون تومان است که پرسپولیسی ها با احتساب 25 درصد مالیات باید بیش از 547 میلیارد تومان برای مالیات سرمربی خود بپردازند. 

با توجه به اینکه سرخپوشان پایتخت با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کنند، معلوم نیست به چه صورت قرار است بدهی مالیاتی برانکو را پرداخت کنند. 

علی جمشیدی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب گفت: پرداخت مالیات برانکو در قرارداد این مربی گنجانده شده است و ما ملزم به پرداخت مالیات وی هستیم. سازمان لیگ برتر به علت مشکلات به وجود آمده تصمیم گرفت مالیات بازیکنان و مربیان را برعهده خودشان بگذارد اما ما قبل از این حکم با برانکو توافق کردیم که مالیاتش را پرداخت کنیم و اجازه نداریم خلاف تعهداتمان عمل کنیم. 

وی بیان کرد: بازیکنان پرسپولیس برخلاف برانکو باید خودشان مالیات پرداخت کنند و اجازه پرداخت مالیات آنها را نداریم. 

به هر حال باید دید مسئولان سازمان لیگ برتر فوتبال بابت این اقدام پرسپولیسی ها چه واکنشی نشان می دهند؟

انتهای پیام/ 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار