خوردبین: تیم های عربی با محرومیت تماشاگران به هدفشان رسیدند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم های عربی با محرومیت تماشاگران ما به اهداف خود رسیدند.

خوردبین: تیمهای عربی با محرومیت تماشاگران به هدفشان رسیدندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سرخپوشان پایتخت به دلیل انجام حرکات ناشایست هواداران با محرومیت تماشاگرانش برابر لخویای قطر مواجه شدند. 

نامه محرومیت تماشاگران پرسپولیس هفته گذشته به دست باشگاه پرسپولیس رسید و تلاش های مسئولان این تیم برای رفع این محرومیت نتیجه بخش نبود و در نهایت پرسپولیسی ها باید بدون حضور تماشاگران خود برابر لخویای قطر صف آرایی کنند. 

محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس درباره محرومیت تماشاگران این تیم گفت: محرومیت تماشاگران در این بازی حساس و مهم اتفاق ناگواری است و از یک مزیت بزرگ محروم شدیم. 

وی در ادامه عنوان کرد: چندین مرتبه از هواداران خود درخواست کردیم که به هیچ وجه مواد محترقه در بازی های آسیایی پرتاب نکنند اما متاسفانه این کار را انجام دادند و باعث محرومیت تیم از حضور تماشاگران شدند. 

سرپرست تیم پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: تیم های عربی از حضور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه ها هراس دارند و آنها خیلی وقت بود که به دنبال بهانه بودند تا پرسپولیس را از بازی با تماشاگر محروم کنند و با قدرت خود در afc توانستند به خواسته خود برسند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۰۲:۳۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
خودمان را گول میزینیم که اینها تماشاگر نام هستند نه اقا جان اینها خود تماشاگر هستند وقتی فرهنگ تماشای بازی را نداریم حقمان است محروم بشویم این همه گفتند باز کار خودمان را کردیم۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
عربها پولدارن afc بهشون بها میده
ولی ما ایرانیها خودمون به جای کمک کردن بهونه دست اینا میدیم
در نهایت تیم عزیزم پرسپولیس ضربه میخوره شاید این تنبیه کمی ما ایرانیها رو به خودمون بیاره
و دست از این حرکات برداریم
بدونید اگه ورزشگاههای ما مثل ورزشگاههای اروپا بود
هر بازی تماشاگرها همه تو زمین بودن بازیکنا همه فرارمیکردن
آخرین اخبار