«فارنهایت9/11»؛ مستند مخفیانه مایکل مور علیه ترامپ

مستندساز برجسته آمریکایی، مشغول ساخت مخفیانه مستندی با نام «فارنهایت9/11» علیه رئیس‌جمهور آمریکا است.

«فارنهایت9/11»؛ مستند مخفیانه مایکل مور علیه ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نوشته لس آنجلس تایمز، مایکل مور، مستندساز مشهور آمریکایی، مشغول ساخت مخفیانه مستندی علیه دونالد ترامپ است.

این روزنامه در گزارشی به قلم ترِوِل اندرسون در پایگاه اینترنتی خود نوشت: امتیاز پخش مستند‌ «فارنهایت9/11» را که هنوز در مرحله تولید است، باب و هاروی واین استین، که رؤسای شرکت «واین استین» هستند،‌ سه‌شنبه خریداری کردند. 

منظور از اعداد استفاده شده در عنوان این فیلم، تاریخ نهم نوامبر 2016 است که ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا اعلام شد. 

مایکل قبلاً نیز مستندی با همین عنوان درباره پیامدهای حملات تروریستی 11 سپتامبر ساخته بود که با فروش 200 میلیون دلاری پرفروش‌ترین فیلم مستند شد.  

مور درست چند هفته قبل از انتخابات با ساخت فیلمی مستند در عرض 11 روز، و اکران آن در نیویورک، لس آنجلس و رسانه‌های دیجیتالی خبر ساز شد. عنوان این فیلم «ترامپ لند» بود و برای «رای‌دهندگان مایوس کلینتون» ساخته شد. 

با اینکه هیچ حرفی از اینکه «فارنهایت9/11» هیچ یک از ویژگی های مستند قبلی را داشته باشد، به میان نیامده است، این شرکت سینمایی اعلام کرد: «انتظار می‌رود این فیلم در تضعیف سد محکم حفاظتی ترامپ، و در نتیجه ریاست جمهوری وی، نقش کلیدی داشته باشد.»
 
اما کارگردان این فیلم در بیانیه‌ای اعلام کرد: «مهم نیست شما چه چیزی به سوی او پرتاب می کنید، هیچ چیز روی او اثر نکرده است. مهم نیست چه مطالبی افشا شود، او همچنان ایستاده است. حقایق، واقعیت و نخبه‌ها هم نمی‌توانند او را شکست دهند. حتی وقتی مرتکب اقداماتی می‌شود که تبعات آن متوجه خودش می شود، روز بعد از خواب بیدار می‌شود و دوباره به توییت‌های خود ادامه می‌دهد.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار