کرمان؛

روابط عمومی ها موجب ارتقای اعتماد عمومی می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان گفت: اقدامات روابط عمومی ها موجب ارتقای اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمدرضا فتوت روز چهارشنبه به اتفاق مدیرکل امور مالی اداری استانداری کرمان به مناسبت 27 اردیبهشت (روز ملی روابط عمومی) با حضور در اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان، با همکاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار روابط عمومی در سازمان ها و نهادها، یادآورشد: روابط عمومی ها تاثیر به سزایی در بیان واقعیت ها و انتقال موارد انجام شده در افکار عمومی دارد.
فتوت با تاکید براینکه اقدامات گسترده ای که توسط دستگاه ها و نهادها در حال انجام است، باید تدوین، مستند و اطلاع رسانی شوند، تصریح کرد: استانداری کرمان در بسیاری از امورات پیشران است بنابراین اگر اطلاع رسانی به نحو احسن انجام پذیرد، نتیجه آن را در جامعه خواهیم دید.
وی ضمن قدردانی از خدمات و زحمات همکاران مجموعه اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان، خاطرنشان کرد: اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان توانسته است حلقه اتصال و ارتباط را در جامعه ایجاد نماید و باید روز به روز دامنه این اتصال گسترده تر شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با اشاره به اینکه همدلی و همکاری حاکم در این مجموعه توانسته است نقش سازنده ای در ارائه اقدامات دولت تدبیر و امید داشته باشد، گفت: روابط عمومی ها در عصر کنونی که عصر ارتباطات و اطلاع رسانی سریع است، کارهای اساسی و نقش سازنده ای دارند که اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان توانسته است از این فضا بهره برداری نماید.
فتوت با اشاره به دیدگاه جهادی و مردمی استاندار کرمان و گسترش این دیدگاه در سطح جامعه، افزود: اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان باید از این فضای ایجاد شده برای پیشبرد امورات به نحو احسن استفاده کند.
مشاور استاندار کرمان و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های ویژه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان، از روابط عمومی به عنوان مغز متفکر و پیشانی دستگاه های اجرایی یاد کرد و گفت: اگر روابط عمومی خوب عمل کند، موتور دستگاه رو به جلو، با سرعت و قدرت حرکت خواهد کرد.
نقی عظیمی زاده با اشاره به اینکه امروزه روابط عمومی وظایف سنگینی همچون اطلاع رسانی، تشریفات، تبلیغات و ... را برعهده دارند، افزود: آگاهی بخشی به ارباب رجوعان برای شناخت حق و حقوقشان یکی از مسئولیت های اجتماعی روابط عمومی ها است.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.