اصفهان؛

ممنوعیت فعالیت های تبلیغاتی نامزدها از فردا

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: براساس قانون انتخابات، هرنوع فعالیت تبلیغاتی نامزدها از ساعت 8 صبح فردا ممنوع است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمدرضا ضیایی  افزود: دستور العملی که از سوی وزارت کشور مبنی بر ممنوع بودن فعالیت تبلیغاتی نامزدها 24 ساعت قبل از شروع برگزاری انتخابات به روزنامه ها نیز ابلاغ شده است و آنها نیز در صفحات روز پنجشنبه خود حق تبلیغ له یا علیه نامزدها را ندارند.
 
وی اضافه کرد: همچنین دستورالمعل ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی از زمان یاد شده از سوی فرمانداری های استان به ستادهای تبلیغاتی نامزدها ابلاغ شده است.
 
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به شور و نشاط سیاسی ایجاد شده در پی تبلیغات ستاد نامزدهای ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان گفت: برخی از ستادهای تبلیغاتی نامزدها از بنرهایی با اندازه های بیش از حد مجاز و نصب بنر و پوستر در نقاط غیر مجاز اقدام کرده بودند که پس از جمع آوری آنها به نامزدها و ستادهای آنها تذکرات لازم داده شد.
 
وی تصریح کرد: طبق قانون انتخابات در صورت عدم توجه نامزدها به رعایت قانون، تخلفات آنها از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.
 
ضیایی از نامزدها، مسئولان ستادها و هواداران آنها خواست، در فرصت باقی مانده تا پایان زمان تبلیغات انتخاباتی همانند گذشته قانون را رعایت و استاندارهای تبلغیات را در فعالیت های خود لحاظ کنند.
 
وی افزود: راه اندازی هرنوع کارناوال تبلیغاتی از سوی هر شخص و گروه یا جناح سیاسی ممنوع است و این اقدام، مشول تخلفات انتخاباتی است.
 
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت برگزار می شود.
 
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.