سروری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

رأی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

دبیر کل جمعیت رهپویان گفت: مشارکت در ایران دارای ره‌آورد‌های امنیتی، انسجام و اتحاد نظام است و می‌تواند در همه عرصه‌های کشور نقشی بی‌بدیل را ایفا کند.

پرویز سروری دبیر کل جمعیت رهپویان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون حضور حداکثری مردم در روز انتخابات اظهار داشت: ایران کشوری است که دارای یک نظام مردم سالار بوده و نقش مردم در تمام عرصه‌های آن بسیار پررنگ است و مشارکت در ایران دارای ره‌آورد‌های امنیتی، انسجام و اتحاد نظام است و می‌تواند در همه عرصه‌های کشور نقشی بی‌بدیل را ایفا کند.

وی افزود: در همین راستا هر چقدر انسجام بیشتری صورت بگیرد اثربخشی آن بر امنیت و آسایش و رفاه کلی کشور بیشتر خواهد شد و هر چقدر میزان مشارکت مردم افزایش پیدا کند به تقویت نظام جمهوری اسلامی کمک بیشتری می‌شود.

سروری بیان داشت: هر رأی که در صندوق‌ ها ریخته شود و مردم به هر شخصی که رأی بدهند قبل از آنکه رأی به یک کاندیدا باشد رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است به همین دلیل حضور پر شور مردم می‌تواند بار دیگر یک حماسه دفاع از نظام و مقابله اشخاص و گروه‌هایی که می‌خواهند در جهت تهدید نظام حرکت کنند بوجود بیاورد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار