با ستاره های تیم ملی فوتبال ساحلی زنده گفت و گو کنید

پیمان حسینی و حسن عبداللهی ستارگان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران فردا(سه شنبه) میهمان ویژه بخش ورزشی باشگاه خبرنگاران هستند.

 
به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در نظر داریم تا هر هفته با دعوت از ورزشکاران مطرح و ستاره های دوست داشتنی فوتبال، شرایطی را برای سئوال و جواب شما مخاطبان بصورت گفتگوی زنده ترتیب دهیم.  
   
 
شما می توانید شماره تلفن خود را در بخش نظرات کاربران برای ما ارسال کنید تا پس از حضور ستاره مورد نظر با شما تماس بگیریم و بدون واسطه با وی گفتگو کنید.بر همین اساس قرار شد روز شنبه هفته آینده (30 اردیبهشت ماه) پیمان حسینی بهترین دروازه بان جام جهانی فوتبال ساحلی در سال 2017 همراه با حسن عبداللهی یکی از برترین مدافعان فوتبال ساحلی دنیا در باشگاه خبرنگاران جوان حضور یابند و با علاقه مندان خود به صورت زنده گفت و گو کنند.
 
بیوگرافی پیمان حسینی
 
حسینی متولد 27 بهمن 1362 در نوشهر است.
 
از وی به عنوان یهترین دروازه‌بان آسیا و یکی از بهترین دروازه‌بانان جهان یاد می‌شود. حسینی در جام جهانی 2017 موفق به کسب عنوان دست کش طلای مسابقات شد. دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تاکنون افتخارات زیادی از جمله یک قهرمانی در مسابقات بین قاره‌ای، مقام سومی جام جهانی 2017 ، دو قهرمانی در جام ملت‌های آسیا و بازی‌های آسیایی همراه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران کسب کرده‌است.
 
وی که بهترین دروازه‌بان جام‌ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ شده‌است. در سال ۲۰۱۴ هم یکی از سه کاندید نهایی عنوان بهترین دروازه‌بان جهان بود.
 
حسینی در جریان جام جهانی ۲۰۱۵ پرتغال، در بازی مقابل مکزیک دچار شکستگی از ناحیهٔ سر شد ولی بازی را ادامه داد. این اقدام وی موجب تمجید سایت فیفا از او شد.
 
با ستاره های تیم ملی فوتبال ساحلی زنده گفت و گو کنید 
 
بیوگرافی حسن عبداللهی
 
وی متولد ۲۰ شهریور ۱۳۶۳ در رودسر  است. عبداللهی در پست  دفاعی بازی کرده و هم اکنون یکی از برترین مدافعان جهان در رشته فوتبال ساحلی شناخته می‌شود. همچنین به مدت ۹ سال در تیم ملی فوتبال ساحلی حضور داشته و از سوابق ورزشی اش می‌توان به سه دوره حضور در جام جهانی، دو دوره حضور در المپیک و ۵ دوره حضور در رقابتهای آسیایی اشاره کرد.
 
از یک قهرمانی در مسابقات بین قاره‌ای، مقام سومی جام جهانی 2017 ، 2 قهرمانی در جام ملت‌های آسیا و بازی‌های آسیایی به همراه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران می توان به عنوان مهم ترین افتخار عبداللهی یاد کرد.
 
با ستاره های تیم ملی فوتبال ساحلی زنده گفت و گو کنید 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۲۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
با سلام خدمت اعضای کادر فنی و بازیکنان فوتبال ساحلی
وافعا خیلی خیلی ازتون متشکرم بابت بازی های خوبی که انجام دادین
وافعا دست مریضات.باریکلا به شرفتون و دمتون گرم بچه هاگل کاشتین
Iran (Islamic Republic of)
رسول سمنانی
۰۸:۵۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
با سلام خدمتِ ساحلی نوردانِ جهان


باعث غرورِ ایرانیان شدید و هستید !

ای کاش که هر کدام از شما به استانی میرفتید و بهترینها را تربیت می کردید !

در یک کلام :
آینده فوتبالِ ساحلی ایران و قهرمانیِ جهان را با پرورش بهترینها در کشور تضمین کنید حتی اگر در دورترین نقطه کشور باشد.

هیچ یک از استعدادهای ورزشی نباید ابتر بماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
فقط میتونم بگم خدا خیر دنیا و اخرت بهتون بده که واقعا باعث افتخار و غرورآفرین هستید خیلی بهتون افتخار میکنم
دمتون گرم
دوستتون دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
به این ستارها بگید
درسته مسئولین قدر داشه ها و ستارهاشون رو نمی دونند ولی ما مردم عاشق شما هستیم و قدردان شما هستیم که برای اعتلای پرچم کشورمان تلاش می کنید
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۰۲:۵۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام دمشون گرم خدا قوت بهشون میگم
و اینکه بنظر من این غیرتشون مثال زدنیه و واقعا زیبا بازی کردن
البته تیرک حریفم خوب بازی کرد
بگذریم از شوخی خواستم بگم تیم فوتبال ساحلیه ما وقتی گل میزنن دستهاشون می ره سمت آسمون، دمشون گرم دلگرمی برا ماست که این ذخیره های ملیمون میرن اونجا افتخار آفرینی میکنن و به اخلاق (خوش برخوردیشون) و مردم کشورشون (غیرتشون) پایبندن و شکر تو بازیشون موج میزنه
من حیفم میاد به این گلدسته ها بگم اما تیم والیبالمونم خیلی خوب بود اما وقتی غرورو تو چهرشون و عدم توجه به مربیشونو دیدیم و اینکه دیگه موقع ورود یا علی نمیگن (آره؟! درست یادمه؟!) و تکبر لژیونر شدنشونو.... دوست نداریم بچه های باحال ساحلی اون طور رفتار بکنند. دوست داریم ماه بمونن و بدرخشند.
ان شا الله همیشه ساحلی باشید برای دریای ایران
آخرین اخبار