حسینی: در کلکسیون افتخاراتمان مدال جهانی را کم داشتیم/ با تعصب، جهانی شدیم

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: در کلکسیون افتخارات مان تنها مدال جهانی را کم داشتیم که با لطف خدا و زحمت بازیکنان توانستیم این امر را محقق کنیم.

حسینی:ملی‌پوشان خواسته‌ها و مشکلات زیادی دارند/ امیدوارم در آینده توجهات نسبت به فوتبال ساحلی بیشتر شودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سید پیمان حسینی دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی پس از بازگشت تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان از مسابقات جام جهانی باهاما اظهار داشت: خوشبختانه عنوان با ارزشی را کسب کردیم، این نتیجه را می توان حاصل زحمات شبانه روزی اعضای دپارتمان فوتبال ساحلی و تعصب مثال زدنی بازیکنان دانست.
 
وی افزود: خیلی دوست داشتیم به فینال صعود کنیم اما به دلیل بد شانسی مقابل تاهیتی شکست خردیم و امیدوارم در تورنمنت های بعدی بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم.
 
حسینی در ادامه تصریح کرد: فوتبال ساحلی رشته ای است که نتیجه آن در صدم های ثانیه مسخص می شود، بالاخره در ضربات پنالتی تمام بازیکنان تلاش شان را کردند تا بتوانیم تاهیتی را ببریم اما متاسفانه در ضربات پنالتی شانس با ما یار نبود از صعود به فینال باز ماندیم.حتی خود من هم تمام سعی ام را کردم تا بتوانم با مهار کردن ضربات بازیکنان تاهیتی مانع از شکست تیممان شوم اما قسمت نبود به فینال صعود کنیم.
 
دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی در ادامه عنوان کرد:خیلی دوست داشتم در بازی پایانی مقابل برزیل صف آرایی کنیم و این تیم را شکست دهیم به مقام قهرمانی جهان دست پیدا کنیم اما نشد. در کلکسیون افتخارات مان تنها مدال جهانی را کم داشتیم که با لطف خدا و زحمت بازیکنان توانستیم این امر را محقق کنیم.
 
وی گفت: مهدی تاج نگاه ویژه ای به فوتبال ساحلی دارد چرا که همواره او و ساکت حامی خوبی برای بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی بوده اند و همیشه در اردوها حضوری فعال دارند و حامی تیم هستند. مسلما با برنامه‌ ریزی بهتر می‌توانیم عناوین بیشتری را برای فوتبال ساحلی کسب کنیم.

حسینی در مورد بی توجهی مسئولان به فوتبال ساحلی، گفت: در این چند سال اخیر تغییرات زیادی را در فدراسیون شاهد بودیم. اینکه بخواهیم بگوییم همه چیز خوب است دروغ است. باید همیشه آینده را در نظر گرفت. این عنوان سومی به یک باره به دست نمی‌آید. مجموعه فدراسیون فوتبال،‌ بازیکنان و کادر فنی همه دست به دست هم دادند تا بتوانیم این عنوان را بدست آوریم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی در مورد عدم حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، بیان کرد: امیدوارم دید مسئولان وزارت ورزش هم به فوتبال ساحلی تغییر کند. ملی‌پوشان خواسته‌ها و مشکلات زیادی دارند. وزارت ورزش می‌تواند قدم های مثبتی را برطرف کردن نیازهای فوتبال ساحلی بردارد. حتما مشکل داشتند یا شرایط‌شان فراهم نبوده که نتوانستند برای استقبال به فرودگاه بیایند. امیدوارم در آینده توجهات نسبت به فوتبال ساحلی بیشتر شود چرا که ما برای نخستین بار توانستیم به عنوان سوم جهان دست پیدا کنیم و نیاز است برای تکرار این عنوان از تمام نهادها به جزء فدراسیون فوتبال حمایت شویم.

وی در مورد کسب عنوان بهترین دروازه‌بانی در جام جهانی گفت: عناوین فردی هم حاصل تلاش همه مجموعه تیم است و من به نوبه خودم از بچه‌ها تشکر می‌کنم که توانستم با زحمات آنان به این افتخار بزرگ دست پیدا کنم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی در پایان اذعان کرد: قرار است جام بین قاره‌ای در کشور امارات برگزار شود. سعی مان بر این است در مسابقات آینده عناوین بهتری را برای ملت ایران کسب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار