تقدیر و تشکر ویژه شیخ سلمان از موفقیت های فوتبال ساحلی، فوتسال و فوتبال ایران

کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد

بیست و هفتمین کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز برگزار و در نهایت موارد مختلفی به تصویب اعضای این کنگره رسید.

کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر علیرضا اسدی درباره این نشست گفت: 21 مورد در این نشست توسط اعضای کنگره مورد بررسی قرار گرفت که از مهمترین آن می توان به گزارش حسابرس، بودجه سال  2017 و 2018 ، گزارش حسابرس در 2015 و2016، انتخاب عضو کمیته اخلاق وانضباطی ، کمیته صیانت و کمیته تعیین صلاحیت اشاره کرد که مورد تصویب اعضا قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: بحث دیگری که در این کنگره مطرح شد، انتخاب برای عضویت هیات رئیسه فیفا که در نهایت ژانگ جیان از چین، چانگ مونگ گیو از کره جنوبی، ماریانو وی از فلیپین به عنوان عضو شورای فیفا انتخاب شدند. در این قسمت سه نفر کاندیدا بودند که هر سه باتوجه به اینکه یکی از نفراتی که برای عضویت در شورای فیفا کاندیدا شده بود، انصراف داد؛ انتخاب شدند.
 
دبیر کل فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد:  مویا داد از استرالیا و محفوظه اختر از بنگلادش برای عضویت در شورای فیفا کاندید بودند که در نهایت محفوظه اختر با 27 رای برای این پست انتخاب شد.همچنین چانگ مونگ از کره جنوبی نیز به عنوان عضو نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد.
 
دکتر اسدی در پایان در خصوص تقدیر ویژه شیخ سلمان از ایران گفت: رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از مهدی تاج  بخاطر کسب مقام سوم فوتبال ساحلی در جام جهانی باهاما، موفقیت تیم ملی فوتسال و فوتبال ایران تقدیر و تشکر کرد.
 
گفتنی است، انتخابات جدید AFC برای شورای فیفا امروز به میزبانی منامه پایتخت بحرین برگزار شد که در این مراسم علی کفاشیان به عنوان نایب رئیس AFC حضور دارد و مهدی تاج، رئیس فدراسیون و علیرضا اسدی، دبیر کل فدراسیون به عنوان اعضا در این کنگره شرکت کردند.
 
لازم به ذکر است، اعضای زیر در کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شدند:
 
- کمیته اخلاق و انضباطی: یوسف یعقوبی از بحرین
 
- رئیس کمیته صیانت: محمد علی کمالی از امارات
 
کمیته تعیین صلاحیت:
 
لیو چی از چین به عنوان رئیس و قاضی رئوف سلیو از استرالیا، نان دان کامات از هند، احمدرضا براتی از ایران و بندر الحمیدانی از عربستان به عنوان نایب رئیس این کمیته انتخاب شدند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار