لحظه به لحظه با رویدادهای باکو 2017؛

برنامه و نتایج روز پنجم بازی های همبستگی کشورهای اسلامی

نمایندگان کشورمان در پنجمین روز از بازی های کشورهای اسلامی در رشته های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

اتو نشر 8 صبح برنامه روز پنجم بازی های همبستگی کشورهای اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی‌های کشورهای از روز دوشنبه، 18 اردیبهشت با برگزاری مسابقات فوتبال آغاز شد که در چهارمین روز از بازی ها، نمایندگان ایران در هشت رشته با حریفان خود به رقابت می پردازند.

برنامه ورزشکاران ایران در روز سه شنبه 26 اردیبهشت ماه به شرح زیر است ( ساعت اعلام شده به وقت محلی است ) :

تیراندازی:

در بخش 50 متر سه وضعیت مردان و نیز 10متر تپانچه مردان از ساعت9:30 تا 18:30 نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود می روند.

نتایج:
مهدی احمدی، حسین باقری و پوریا نوروزیان، نمایندگان ایران در تفنگ سه وضعیت، که به مصاف ۱۴ تیرانداز از کشورهای ترکیه، مالدیو، پاکستان، عمان، قطر، اردن، عربستان و آذربایجان رفته بودند هر سه به فینال راه یافتند

در تپانچه بادی 10 متر مردان محمد احمدی با کسب ۵۷۳ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت و مجوز حضور در فینال را به دست آورد اما وحید گل خندانی با ۵۷۲ امتیاز به جایگاهی بهتر از نهم نرسید و از راهیابی به فینال بازماند.

سبقت الهی طلای ۱۰ متر تپانچه بادی را بر گردن آویخت/ایران در فینال دو فینالیست دیگر هم داشت که هانیه رستمیان با ۱۹۱ امتیاز و بهناز غلامی با ۱۳۱ امتیاز به ترتیب چهارم و هفتم شدند.


تکواندو:

مهدی اسحاقی در وزن 54- كیلوگرم و محمد صادق دهقانی در وزن 58- كیلوگرم، فاطمه مداحی در وزن 46- كیلوگرم ، ناهید كیانی در وزن 53- كیلوگرم و طیبه پارسا تكواندوكار وزن 57- كیلوگرم ملی پوشان کشورمان هستند که از ساعت 9:30 تا 18:30 به مصاف رقبایشان می‌روند.

نتایج:  

مداحی بانوی تکواندوکار ایران برنزی شد

مبارزه هوگوپوشان ایران در نوبت عصر روز سه شنبه در ادامه چهارمین دوره بازی های کشور های اسلامی در سالن اسپرت هال باکو در حالی آغاز شد که فاطمه مداحی تکواندوکار وزن ۴۶- کیلوگرم کشورمان پس از یک دور استراحت برابر "روکیه ایلدیرم" از ترکیه به روی شیاپچانگ رفت.
این نماینده تکواندوکار کشورمان در راند نخست ٢بر سه و در راند دوم هم صفر بر ٢ از حریف عقب ماند هر چند در در راند سوم سه بریک از حریف سبقت گرفت اما در مجموع بانتیجه ۵ بر ٦به فینال راه نیافت و برنزی شد.


طيبه پارسا تكواندوكار وزن ۵۷- كيلوگرم كشورمان مدال برنز گرفت

با انصراف حریف سنگالی اسحاقی به فینال رقابت های تکواندو راه یافت

مهدی اسحاقی هوگو پوش وزن ۵۴- کیلوگرم،  قهرمان المپیک نوجوانان که در مبارزه نخست خود با «اسکندر اوسمونو» از قرقیزستان با نتیجه ۳۵ بر ۱۱حریف را مغلوب کرد و  در مبازره امروز عصرخود قرار بود برابر نماینده کشور سنگال به روی شیاپچانگ برود که با انصراف حریف راهی فینال شد.


دوومیدانی:

ملی پوشان کشورمان در ماده پرتاب دیسک، دوی 100متر زنان و مردان و در بخش جانبازان و معلولین جاوید احسانی شکیب و جواد دلاکه در ماده پرتاب وزنه وعلی محمدیاری و علیرضا قلعه ناصری در ماده پرتاب وزنه، از ساعت 9:30 صبح تا 20:17 شب به مصاف حریفان می روند.

نتایج:



علي خديور تنها نماينده كشورمان دردوی ۴۰۰ متر در گروه اول و در رقابت با حريفانش، زمان ٤٥ ثانيه و ٨٧ صدم ثانيه را ثبت كرد و با ايستادن در جايگاه اول راهي مرحله فينال شد.

رقابت‌های پرتاب چکش بانوان بعد از ظهر امروز در ورزشگاه المپیک باکو برگزار شد و امینه کشیری از کشورمان به رقابت با حریفانش پرداخت. در پایان این رقابت کشیری که کم سن و سال ترین ورزشکار بود، با رکورد ۵۱ متر و ۳۱ سانتیمتر در رده پنجم ایستاد.

حسن تفتيان  در فینال رقابت های دوی ۱۰۰ متر، در رقابت با حريفانش ركورد ١١ ثانيه و ٩٩ صدم ثانيه را براي خود ثبت كرد و از رسیدن به مدال بازماند.



شنا:

در دو ماده 100متر آزاد و 50متر کرال پشت نمایندگان کشورمان از ساعت 10 صبح با حریفان خود به رقابت می پردازند. 

والیبال:

تیم ملی کشورمان ساعت 10 صبح به مصاف تیم ملی مراکش می رود.

نتایج:


وزنه برداری:

رضازارعی در دسته 77 کیلوگرم از ساعت 12:30 به روی تخته میرود.
سید ایوب موسوی و محمد زارعی از ساعت 16:30 در دسته 94 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می رود.


نتایج:

رضا زارعی وزنه‌بردار جوان ایران با مهار وزنه ۱۴۰ کیلوگرم در حرکت یکضرب به مقام ششم دست یافت.



تنیس:

دور اول انفرادی  و دور نخست دوبل از ساعت 10 تا 19 برگزار می شود.

نتایج:

در اولين ديدار از مسابقات تنيس بازيهای كشورهای اسلامی امير والا معدنچی به مصاف حريف اردنی خود رفت و اين حريف را دو بر صفر شكست داد.

نماينده تيم تنيس كشورمان موفق شد با نتيجه دو بر صفر از سد حريف اردنی بگذرد

واترپلو:

تیم ملی کشورمان ساعت 16:30 به مصاف تیم ملی اندونزی می رود.


جدول توزیع مدال ها:


برنامه و نتایج روز پنجم بازی های همبستگی کشورهای اسلامی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار