بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی:

گنج‌زاده فینالیست شد/ شکست پورشیب در نخستین گام

سجاد گنج زاده نماینده وزن 84+ کیلوگرم تیم ملی کاراته با غلبه حریف آذربایجانی فینالیست شد.

گنج‌زاده فینالیست شد/ شکست پورشیب در نخستین گامبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  سومین روز از بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در حالی آغاز شده است که کاراته‌کاهای کشورمان به مصاف هم رفتند. سجاد گنج زاده نماینده وزن 84+کیلوگرم،در گام‌ نخست با "طارق حمدی" دارنده طلا جوانان جهان در سال 2015 و طلا امیدهای آسیا 2016 از عربستان دیدار کرد و با نتیجه 5 بر 4 به برتری رسید.

سجاد گنج زاده دومین مبارزه را با برد پشت سر گذاشت. گنج زاده موفق شد "هندور سلیم" از اندونزی را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد.

سجاد گنج زاده در مبارزه سوم مقابل آسیمان قربانعلی از کشور میزبان دارنده طلا و برنز امیدهای اروپا وهمچنین یک طلا، 1 نقره و 3 برنز از رقابتهای لیگ جهانی کاراته وان قرار گرفت و 5 بر 4 این حریف را شکست داد و فینالیست شد.

در بخش کاتای انفرادی، ابوالفضل شهرجردی در اولین مبارزه با "ساپاتوردی ستاروف" از ترکمنستان مصاف کرد که این دیدار نیز با نتیجه 5 بر صفر به سود شهرجردی رقم خورد.

ذبیح اله پورشیب نماینده وزن 84- کیلوگرم تیم ملی مردان کشورمان،پس از قرعه استراحت، به مصاف محمد الکتابی مصری دارنده طلا نوجوانان و جوانان و برنز امیدهای جهان و نفر سوم رقابتهای جهانی آلمان در سال 2014 رفت و با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار