شهرکرد؛

۲۴ هزار واجد شرایط رأی دادن در شهرستان بن

۲۴ هزار نفر در شهرستان بن واجد شرایط رأی دادن در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی هستند.

۲۴ هزار واجد شرایط رأی دادن در شهرستان بنبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ کمال اکبریان فرماندار بن گفت: ۲۴ هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رأی دادن در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌باشند.

وی افزود: ۲۶ شعبه شامل ۲۵ شعبه ثابت و یک شعبه سیار در این شهرستان وظیفه اخذ آرای مردم را بر عهده دارد که شعبه‌های ثابت هم شامل ۱۲ شعبه شهری و ۱۳ شعبه روستایی است.

اکبریان اضافه کرد: حدود ۶۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی، پشتیبانی و خدماتی در برگزاری این انتخابات در شهرستان بن فعالیت خواهند داشت.

وی ادامه داد: ۱۰۷ داوطلب برای انتخابات شورا‌های اسلامی در شهرستان بن ثبت‌نام کردند که ۵ نفر از این تعداد انصراف دادند و ۱۰۲ نفر تأیید صلاحیت شدند.

بن از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری با بیش از ۳۰ هزار نفر جمعیت می‌باشد که مرکز آن (شهر بن با ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر جمعیت) در فاصله ۲۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، فردا جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار