شهرکرد؛

آمادگی کامل پلیس برای تأمین نظم و امنیت انتخابات

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از آمادگی کامل پلیس استان برای تأمین نظم و امنیت انتخابات ۲۹ اردیبهشت خبر داد.

آمادگي کامل پليس استان براي تامين نظم و امنيت انتخاباتبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار غلامعباس غلامزاده با بیان عدم وابستگی و طرفداری نیروی انتظامی از گروه‌ها و احزاب و کاندیدای خاص در انتخابات ۲۹ اردیبهشت گفت: پلیس چهارمحال و بختیاری برای تامین نظم و امنیت این دوره از انتخابات کاملاً آماده است.

وی، حضور در عرصه انتخابات برای رقم زدن سرنوشت کشور را وظیفه شرعی و قانونی همگان دانست و افزود: نیروی انتظامی تحت امر فرمانده معظم کل قوا، اجازه ایجاد هیچ گونه خلل در روند اجرای سالم و مطلوب فضای انتخابات را به دشمنان و سودجویان نخواهد داد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پلیس در روز انتخابات علاوه بر تأمین امنیت محل اخذ رای، برقراری نظم و امنیت، برخورد با سارقان، نظم بخشی به محورهای مواصلاتی و ده‌ها وظیفه دیگر را انجام می‌دهد.

غلامزاده یادآور شد: نیروی انتظامی خدمتگزاری با پیروی از ولایت فقیه به مردم را بزرگترین شان و عزت و برقراری امنیت برای آحاد مردم را بزرگترین افتخار برای خود می‌داند.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، جمعه آینده ۲۹ اردیبهشت ۹۶ همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.