همدان؛

راهیابی ۸۰ دانش‌آموز همدانی به مرحله کشوری مسابقات قرآن

مسئول اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: از دو هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز راه یافته به مرحله استانی، ۸۰ دانش‌آموز موفق به ورود به مرحله کشوری شدند.

راهیابی ۸۰ دانش‌آموز همدانی به مرحله کشوری مسابقات قرآن

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباس تجری گفت: سی و پنجمین دوره‌ی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان همدان با شرکت ۱۰۰ هزار دانش آموز در سطح مدارس استان در فروردین ماه سال جاری برگزار شد.

وی افزود: از میان ۱۰۰ هزار دانش آموز شرکت کننده در مسابقات، ۳۲ هزار نفر به مرحله شهرستان و منطقه و دو هزار و ۵۰۰ دانش آموز به تفکیک هزار و ۱۰۰ دانش آموز دختر و هزار و ۴۰۰ دانش آموز پسر به مسابقات استانی راه یافتند.

تجری بیان کرد: سی و پنجمین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان در یازده رشته، قرائت، حفظ عمومی و ویژه، ترتیل، تفسیر، نهج‌البلاغه، اذان، احکام، انشاء نماز، صحیفه سجادیه و مفاهیم برگزار شد که از این دو هزار و ۵۰۰ دانش آموز راه یافته به مرحله استانی، ۸۰ دانش آموز موفق به ورود به مرحله کشوری شدند.

مسئول اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان با بیان اینکه مرحله شکوری این دور از مسابقات در مرداد ماه سال جاری در اردبیل و خراسان رضوی برگزار خواهد شد عنوان کرد: هدف برگزاری این مسابقات، آشنایی و انس بیشتر دانش آموزان با قرآن و اهل بیت و تعمیق باور‌های دینی آنهاست.

انتهای پیام/ ش

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.