همدان؛

قرآن و عترت سرلوحه رقابت های انتخاباتی قرار گیرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: کاندیداهای انتخاباتی باید اخلاق قرآنی و عترت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رعایت قرآن و عترت سرلوحه رقابت های انتخاباتی قرار گیردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام علی دشتکی با اشاره به اینکه هدف انقلاب اسلامی تحقق آرمان های توحیدی و اسلامی بوده است، افزود: محوریت فعالیت حضرت امام خمینی (ره) خدا، قرآن و عترت بوده است.
 
وی ادامه داد: ما در تحقق این اهداف بشکل بین المللی موفق بودیم اما متاسفانه این مهم از سوی مسئولین کوتاهی شده است.
 
دشتکی به معیارهای اصلی انتخاب اصله کاندیدای ریاست جمهوری وشورای شهر اشاره کرد و اظهار داشت: انتخاب مردم ما باید براساس نگاه توحیدی واسلامی و الگو از اهل بیت باشد.
 
وی خاطرنشان کرد :نامزدهای انتخاباتی باید حافظ تعهدات الهی باشند و دستورات الهی را سرحوله کار خود قرار داده و آن را در امور دولت اجرایی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان خاطرنشان کرد: توجه به محرومین و مستضعفین ،خدمتگزاری به مردم جامعه،اجرای فرهنگ عبودیت ،مبارزه با استکبار ستیزی و رعایت حقوق افراد جامعه از جمله محوریت هایی است که نامزدهای انتخاباتی باید به آن نگاه ویژه داشته باشند چرا که اگر غیر از این باشد حاکمیت غیر توحیدی و غیر اسلامی جامعه را در بر خواهد گرفت و عدالت به معنای واقعی اجرا نمی شود.
 
این مسئول افزود: باید با وحدت و همدلی در مقابل دشمنان ایستاد و با آنها مقابله کرد و مطمئناً اگر یکدل و صادق باشیم دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند هم چنانکه با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو و با مشارکت حداکثری مردم، دشمنان مأیوس خواهند شد.
 
انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.