کرمان؛

فصل انتخابات فصل محاسبه است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت :فصل انتخابات فصل محاسبه است زیرا مردم فرصت میکنند برای ۴ سال آینده بخشی از سرنوشت خود را رقم بزنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، اجتماع حامیان حجت الاسلام رئیسی با حضوردکتر سعید جلیلی عضو تشخیص مصلحت نظام  در محل مسجد جامع شهرستان کهنوج، برگزار شد.
در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد دکتر جلیلی گفت:مردم در سال ۵۷ انتخاب کردند که روابط و مناسبات کشور بر اساس اسلام ناب صورت بگیرد، مردم دعوت خدا و رسول خدا را استجابت کردند و یک حیات جدید گرفتند که تمام دنیا به این تصمیم احترام می گذارند و امروز انتخابی که مردم میخواهند انجام بدهند در ادامه همان انتخاب است.
دکتر جلیلی خاطر نشان کرد: فصل انتخابات فصل محاسبه است زیرا مردم فرصت میکنند برای ۴ سال آینده بخشی از سرنوشت خود را رقم بزنند.
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: باید انتخاب ملت بر اساس یک درک درست باشد و بدانیم در کارنامه افراد چه بوده است؟
وی افزود: دولت ها باید گزارش دهند که در مدت زمان فعالیت خود چه اقداماتی را انجام داده اند.
وی افزود: نقدینگی کشور از ۴۷۰ هزار میلیارد تومان  به ۱۲۰۰ هزار میلیارد رسیده ولی همچنان رکود اقتصادی نیز وجود دارد.
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی به تحریم ها اشاره کرد و افزود : امروز پول فروش نفت به واسطه تحریم ها وارد کشور نمی شود و به جای آن کالای خارجی وارد می شود که این باعث تضعیف تولید و اشتغال است.
جلیلی تاکید کرد: امروز هر کدام از دوستداران انقلاب اسلامی باید با طرح مسایل واقعی و مشکلات موجود، مانع این شوند که عده ای بین عملکرد ضعیف خود و واقعیات موجود دیوارکشی کنند.
وی افزود: معوقات بانکی بیشتر و رکود اقتصادی حاصل شده است .
جلیلی گفت :در سالهای اخیر بهترین روابط سیاسی و فرهنگی را با عراق داشتیم اما صادراتمان کم بوده است.
وی در پایان به حضور و رای مردم در تعیین سرنوشت کشور تاکید کرد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار