قدوسی: اگر قرار به انحلال باشد تیم های دیگر نسبت به نفت اولویت دارند/ بسیاری از تیم ها دنبال سهمیه آسیایی ما هستند

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران گفت: اگر بدهی مالیاتی دلیل بر انحلال تیم ها باشد بسیاری از تنیم ها نسبت به نفت تهران اولویت دارند.

قدوسی: قرار به انحلال باشد تیم های دیگر نسبت به نفت اولویت دارند/ بسیاری از تیم ها دنبال سهمیه آسیایی ما هستندحسین قدوسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، درباره شایعه انحلال تیم نفت تهران به دلیل بدهی مالیاتی تصریح کرد: ابتدا قهرمانی تیم نفت تهران را به تمام بازیکنان، مربیان و خانواده آن ها تبریک می گویم. حتما در جریان هستید که بسیاری از تیم های لیگ برتر بدهی مالیاتی دارند و اگر قرار به انحلال باشد آن تیم ها نسبت به نفت تهران اولویت دارند. هرچند نفت بدهی مالیاتی زیادی دارد اما نکته حائز اهمیت اینست که با  گذشت حدود 10 ماه از امضای توافقنامه انتقال مالکیت این باشگاه، تاکنون لیست کامل بدهی‌ها به مالک فعلی باشگاه تحویل داده نشده و صورت جلسه معوقات بانکی و مالیاتی هم اعلام نشده است.

وی افزود: در حقیقت بدهی مالیاتی باشگاه نفت بسیار بیشتر از رقم اعلام شده به شرکت بهنام پیشروی کیش است. در طول فصل هیچکس برای رفع بلاتکلیفی مالکان باشگاه نفت تلاش نکرد. جالب اینجاست تا پیش از این بلاتکلیفی باشگاه نفت با پرداخت 41 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان خود  جزء سه تیم خوش حساب لیگ برتر بود.

قدوسی ادامه داد: سنگ اندازی های زیادی در راه انتقال باشگاه نفت به وجود آمد و حتی بسیاری از تیم های لیگ دسته اول متنظر بودند تا با کسب رتبه سوم این رقابت ها و انحلال نفت تهران، به لیگ برتر بازگردند. در این میان برخی تیم ها هم قصد دارند نفت تهران منحل شود و سهمیه آسیایی را به دست آورند. باید بگویم این تلاش ها به نتیجه ای نمی رسد چراکه به تازگی جلسه مهمی بین مسئولان شرکت بهنام پیشرو وزارت نفت برگزار شد و مسئولان این وزارت خانه برای حل مشکلات مالک باشگاه نفت نگاه مثبتی دارند. قرار بود مالک باشگاه 15 میلیارد بدهی پرداخت کند اما اکنون مشخص شده این بدهی بیشتر از مبلغ اعلام شده است.
 
مدیرروابط عمومی باشگاه نفت تهران افزود: در طول فصل هجمه های زیادی نسبت به مالک باشگاه نفت ایجاد شد اما وی به هیچ وجه نمی خواست جواب این هجمه ها را بدهد. در حال حاضر بحث مالیات هم به مشکلات ما اضافه شده است چراکه  بخش زیادی از مازاد بدهی های توافق شده به مالیات اختصاص دارد. پرسپولیس و استقلال پنج برابر تیم نفت تهران بدهی مالیاتی دارند و همین که برخی قصد دارند پروانه فعالیت تیم ما باطل نشود، نشان از سنگ اندازی دارد.
 
قدوسی خاطرنشان کرد: مالکان باشگاه نفت به عنوان بخش خصوصی وارد فوتبال شدند اما در این مدت به جز اذیت و آزار چیزی ندیدند. با وجود اینکه بسترهای درآمدزایی در فوتبال ما فراهم نیست اما مالکان باشگاه نفت از جیب هزینه می کنند.شاید در حالتی خوش بینانه تنها یک سوم هزینه های شرکت بهنام پیشرو بازگشتی داشته باشد.  بنابراین درست نیست بخش خصوصی تا این اندازه اذیت شود. بازیکن و طلبکار باید دنبال حق و حقوق خود باشند اما آیا مشکلات مالک باشگاه نفت هم رفع شده است؟ چرا باید کاری کنیم تا بخش خصوصی از فوتبال فرار کند؟ گلرخسار هیچ وقت دنبال عکس و مصاحبه نبوده است اما آسیب زدن به بخش خصوصی درست نیست. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار