کرمانشاه؛

سمینار آموزش سیستم مالتی پلکس طبق استانداردهای جهانی

مرکز آموزش فنی وحرفه ای برادران کرمانشاه اقدام به برگزاری سمینار یکروزه آموزش سیستم مالتی پلکس خودرو نمود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛براساس این گزارش باتوجه به پیشرفت خودروهای داخلی به سوی تولید خودروهای دیجیتال و همچنین نیاز مربیان و صنف اتومبیل کاران به آموزش این خودرو ها، آموزشهای لازم بر طبق استانداردهای جهانی در این کارگاه آموزشی یک روزه ارائه شد.

این سمینار آموزشی با حضور مربیان مکانیک مراکز فنی وحرفه ای،اصناف، اتحایه اتومبیل کاران کرمانشاه و کارکنان شرکت پردازش موتوردر محل مرکزآموزش فنی وحرفه ای شماره دو کرمانشاه برگزار شد.

اگر بخواهید تمام قطعات الکترونیکی خودرو همچنین سنسورهای اتومبیل را به ECU متصل کنید با انبوهی از کابل های قطور مواجه خواهید شد که نگهداری و تعمیر آن را بسیار دشوار می کند علاوه بر این، سیستم با این حجم کابل بسیار آسیب پذیر خواهد بود. برای این منظور سیستم مالتی پلکس خودرو تعمیرات را ساده می سازد.

در واقع در سیستم مالتی پلکس خودرو به جای استفاده از کابل ؛فرمان های ECU به هر قطعه با یک کد مختص به خود فرمان فرستاده می شود.هر زوج کابل در خودرو بصورت سری و اشتراکی کشیده می شود که هر قطعه الکترونیکی با استفاده از کد شناسایی که دارد فرمان های لازم از روی کابل مشترک را دریافت می کند.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار