کرمانشاه؛

ایجاد 2474 کد معاملاتی جدید در سال گذشته

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: سال گذشته 2825 میلیون سهم و حق تقدم در تالار منطقه‌ای بورس کرمانشاه معامله شده است.

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛زهرا دفتری اظهار کرد: سال 95 در تالار بورس منطقه‌ای کرمانشاه شاهد معامله بیش از 2825 میلیون سهم و حق تقدم بودیم که ارزش تقریبی آن حدود 6122 میلیارد ریال بود.


وی ادامه داد: این میزان سهم و حق تقدم معامله شده نسبت به سال 94 از نظر حجم 11.2 درصد و از نظر ارزش 5.2 درصد رشد داشته است از این میزان معاملات صورت گرفته، 49 درصد مربوط به خرید و 51 درصد مربوط به فروش بوده است.

دفتری همچنین از ایجاد 2474 کد معاملاتی جدید در سال گذشته خبر داد که به منزله ورود این تعداد سرمایه‌گذار جدید به بازار بوده و تعداد کدهای معاملاتی ایجاد شده نیز حدود دو درصد رشد داشته است.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه برگزاری کلاس‌های آموزشی بورس را از اقدمات انجام شده در سال گذشته دانست که 395 نفر در این دوره‌ها شرکت کردند به علاوه در سال گذشته برگزاری کارگاه‌های آموزشی را نیز داشتیم که 177 نفر نیز در این کارگاه‌ها شرکت کردند.

وی برگزاری سمینار آموزشی آشنایی سرمایه‌گذاران با ابزارهای جدید بازار با همکاری اتاق بازرگانی و همچنین برپایی نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در بهمن سال گذشته را از دیگر اقدامات انجام شده در سال 95 برشمرد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: کرمانشاه ، بورس ، معامله ، سهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.