نماینده مردم رامهرمز تاکید کرد؛

تکمیل 22 کیلومتر جاده اهواز- رامشیر

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی بر تکمیل 22 کیلومتر جاده اهواز- رامشیر تاکید نمود.

تکمیل 22 کیلومتر جاده اهواز- رامشیربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ اقبال محمدیان، نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تکمیل پروژه راهسازی در محور اهواز- رامشیر تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک و تلفات جاده ای در استان دارد.

اقبال محمدیان، نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تکمیل این پروژه تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک و تلفات جاده ای استان دارد گفت: یکی از مشکلات عمده مردم ماهشهر، رامهرمز، رامشیر و روستاهای اطراف بار سنگین ترافیکی در این جاده است که موجب حوادث رانندگی زیادی در این مسیر می شود و این منقطه را به یکی از پرحادثه ترین و پر ترافیک ترین جاده های کشور تبدیل کرده است.
 
وی بیان کرد: توسعه این محور از سه راهی رامشیر تا پل مشراگه و تا رامشیر سال ها است که در دستور کار قرار دارد که امید است برای 22 کیلومتر باقی مانده آن نیز اقدامات لازم در سریع ترین زمان صورت گیرد.

محمدیان اذعان داشت: اگرچه راه و شهرسازی استان بخشی از این پروژه را با دست خالی و تلاش جهادی به سرانجام رسانده اما انتظار می رود که بقیه آن نیز در دستور کار قرار گیرد چرا که این مسیر پروژه با اهمیتی بوده و تاثیر بسزایی در عبور و مرور بین شهری دارد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر خاطرنشان کرد: کم عرض بودن این جاده در سال های اخیر باعث وقوع حوادثی شده که خانواده های زیادی را داغدار کرده است و امید است که با توسعه این مسیر رضایتمندی مردم را بیشر کنیم.

وی افزود: این پروژه 28 میلومتر بوده که دستور تکمیل آن را ریاست جمهوری در سفری که به خوزستان داشت صادر کرده و امید است بتوانیم باقی آن را به سرعت اجرایی کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
بسیار عالی