اصفهان؛

ضرورت کاهش تعرفه برق گرمسیری بادرود

رئیس شورای شهر بادرود گفت: با توجه به گرم بودن هوا و مصرف زیاد برق در ایام تابستان کاهش تعرفه برق منطقه گرمسیری در شهر بادرود ضروری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهانحسین میرزائیان دیشب در نشست اعضای شورای شهر با نماینده مجلس و فرماندار شهرستان نطنز در محل شهرداری بادرود اظهار کرد: یکی از مسائلی که امروز در شهر بادرود به مشکل تبدیل‌ شده بحث اشتغال جوانان است و می‌توان با توجه به اینکه سال جدید سال «اقتصاد مقاومتی: تولید-اشتغال» نام‌گذاری شده است با جذب سرمایه‌گذار در قطب صنعتی بادرود این مشکل را حل تا زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

وی در ادامه افزود: کشاورزان منطقه بادرود همچنان با مشکلات عدیده‌ای از جمله یخ‌زدگی باغات مواجه هستند و در این راستا تسهیلات کشاورزی می‌تواند راهگشای مشکلات کشاورزان باشد و ضروری است که بانک کشاورزی برای جبران خسارت کشاورزان تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار آن‌ها قرار دهد.

رئیس شورای شهر بادرود در ادامه خواستار ارتقای بنیاد شهید بادرود، تکمیل چارت سازمانی اداره ثبت‌ احوال بادرود، استقلال جهاد کشاورزی به بادرود، ارتقای مرکز فنی و حرفه‌ای و همچنین ارتقای بانک‌های تجارت و ملت از باجه به شعبه شد.

وی در ادامه به بحث ضرورت کاهش تعرفه برق منطقه گرمسیری اشاره و تصریح کرد: منطقه بادرود به‌ عنوان یک منطقه گرمسیری در گرمای تابستان گاهی درجه حرارت آن تا 50 درجه افزایش پیدا می‌کند و این باعث مصرف زیاد برق شود در نتیجه برای همشهریان ما باید هزینه گزافی بابت تصاعدی شدن قبض برق متحمل شوند و در این راستا کاهش تعرفه برق منطقه گرمسیری در شهر بادرود ضروری است.

میرزائیان در ادامه رونق و توسعه گردشگری را راه نجات بادرود عنوان کرد و گفت: در بحث گردشگری با توجه به وجود امامزادگان آقا علی عباس و شاهزاده محمد(ع) باید توجه خاصی به آن شود که یکی از درخواست‌های شورای شهر بادرود احداث ساختمان در منطقه ترگل بادرود جهت استراحت مسافران است.

وی در خصوص تکمیل جاده بادرود کاشان نیز تأکید کرد: هر روز شاهد تصادفات مرگبار همشهریان و هم‌وطنان در جاده بادرود به کاشان هستیم و با توجه به اینکه حدود 18 کیلومتر از این جاده دوبانده شده است می‌طلبد که با پیگیری‌ها از طریق وزارت راه و اختصاص بودجه ملی ادامه این مسیر هم به‌ صورت دو بانده احداث تا شاهد تصادف هم‌وطنانمان نباشیم.

در ادامه عیسی باغبانیان از اعضای شورای شهر بادرود هم اظهار کرد: یکی از درخواست‌های مردم منطقه بادرود توزیع عادلانه امکانات و بودجه است و انتظار می‌رود که در اختصاص بودجه به بادرود توجه ویژه‌ای شود.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه اهالی منطقه اکثراً دارای شغل کشاورزی هستند و این شغل سختی است که قبلاً توسط اتباع افغان‌کارهای کشاورزی منطقه انجام می‌گرفته و هم‌اکنون به خاطر محدودیت کشاورزان نمی‌توانند از این اتباع استفاده کنند، از مسؤولان درخواست می‌شود نسبت به لغو محدودیت اتباع افغانی شناخته‌ شده و دارای مدرک شناسایی معتبر در بادرود اقدام شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار