اهواز؛

ششمی جاده های خوزستان در کشور

جاده‌های استاندارد خوزستان رتبه ششم کشور را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ غلام‌رضا شریعتی، استاندار خوزستان در مراسم افتتاح باند دوم سه راهی کوپال - رامشیر گفت: خوزستان از نظر بار ترافیکی رتبه اول را در کشور دارد اما از نظر بار مسافری در رتبه سوم و از نظر جاده‌های استاندارد در رتبه ششم کشور قرار دارد که باید این عقب ماندگی را جبران کنیم.
 
وی، اظهار کرد: تاکید می‌کنم عملیات اجرایی هفت کیلومتر دوم محور سه راهی کوپال - رامشیر هرچه سریع‌تر با بررسی‌هایی که اداره‌کل راه و شهرسازی انجام می‌دهد، آغاز شود.
وی افزود: آزادراه ماهشهر بخش زیادی از بار ترافیکی این جاده را کم و کمک بسیاری به این مساله کرد، اما هنوز هم این جاده به علت تردد بسیار زیاد، یکی از جاده‌های مهم و خطرناک استان است.

 شریعتی تصریح کرد: به علت چاه‌های بسیاری که در این منطقه وجود دارد، نفت بار ترافیکی زیادی را بر روی این جاده ایجاد می‌کند و در این زمینه تاکید کردیم تا جاده از ایمنی بیشتری برخوردار و دو بانده شود.
 
وی عنوان کرد: تاکنون پنج کیلومتر این جاده دو بانده شده و امیدواریم باقی‌مانده جاده بدون توقف عملیات کار اجرایی شود، زیرا این جاده باید تا ماهشهر به صورت کامل دو بانده شود. در این زمینه آمادگی داریم تا تشریفات لازم را برای اجرای هفت کیلومتر بعدی جاده فراهم کنیم.

 انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.