با حضور استاندار خوزستان؛

کلنگ زنی عملیات تقاطع غیر همسطح ورودی شوش

عصر امروز،22 اردیبهشت ماه کلنگ عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح ورودی شهر شوش در مسیر جاده سراسری اندیمشک - شوش - اهواز با حضور استاندار خوزستان به زمین زده شد.

کلنگ زنی عملیات تقاطع غیر همسطح ورودی شوشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در آئین کلنگ زنی این بیان کرد: تلاش مجموعه مدیریت استان خوزستان تامین مطالبات مردم است.

وی با بیان اینکه ساخت تقاطع غیر همسطح ورودی شهر شوش در راستای زیباسازی منظر شهری به عنوان یکی از مطالبات مردم این شهرستان در دست پیگیری بوده اظهار داشت: در این کار بزرگ نماینده مجلس، فرماندار، مدیرکل راه شهرسازی، شهردار و شورای اسلامی شهر شوش مشارکت داشته تا این طرح اجرایی شود.

شریعتی افزود: از آنجا که این طرح در مسیر جاده ترانزیتی اهواز - شوش - اندیمشک واقع است لذا باید در کوتاه ترین زمان ممکن اجرا و به بهره برداری برسد و در این راستا با تامین اعتبار لازم از محل منابع تعیین شده باید روند اجرای این طرح با بهره گیری از پیمانکار قوی با شتاب اجرا شود.
استاندار خوزستان از پلیس راه و پلیس راهور استان خوزستان خواست در راستای روان سازی ترافیک در محدوده مذکور نهایت همکاری را با این طرح داشته باشند.

رضا نجاتی، فرماندار شوش در آیین کلنگ زنی اذعان کرد: با تلاش استاندار خوزستان و نماینده مردم این شهرستان در مجلس پروژه های بزرگ شوش شامل طرح توسعه حرم دانیال نبی (ع)، پل شهید ناجیان و طرح فضای آموزشی دبیرستان متوسطه اطراف میدان معلم با تامین اعتبار شتاب بیش تر برای اتمام این پروژها خواهد شد.

سید راضی نوری، نماینده مردم شوش نیز خواستار ساخت و ساز و تکمیل و تامین اعتبار مورد نیاز طبق زمان زبندی پل تقاطع غیر همسطح ورودی شهرشوش شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
این دوسال است قرار بود کار بشه