امروز؛

کلنگ زنی پروژه بلوار ساحلی اهواز ـ ملاثانی

کلنگ آغاز به کار احداث بلوار ساحلی اهواز-ملاثانی امروز 17 اردیبهشت به زمین زده شد.

کلنگ زنی پروژه بلوار ساحلی اهواز ـ ملاثانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ فرامند هاشمی‌زاده، معاون عمرانی استانداری خوزستان در این خصوص بیان کرد: پروژه بلوار ساحلی حدفاصل اهواز ـ ملاثانی با نگاه جامع به رودخانه کارون، اشتغال و دسترسی آسان طراحی شده و یکی از شریان‌های ارتباطی بین شهر اهواز و حومه است که در کاهش بار ترافیک نیز تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: این طرح از پل سوم اهواز و در ضلع شرقی رودخانه کارون شروع می‌شود و با گذر از شهرهای شیبان و ویس، به ملاثانی منتهی می‌شود.

هاشمی زاده اظهار داشت: طول مسیر این جاده ساحلی، 48 کیلومتر است و به 4 قطعه تقسیم می‌شود که هر شهردار یک مسیر از این قطعات را اجرا خواهد کرد و در حال حاضر، 75 میلیارد تومان اعتبار برای این طرح مصوب شده است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان تصریح کرد: جاده ساحلی اهواز - ملاثانی چهار بانده و شامل دو باند رفت و دو باند برگشت است و برای بلوار وسط نیز طراحی کامل انجام شده است.

وی با اشاره به کاهش ترافیکی و تفریحی اذعان داشت: این طرح با در نظر گرفتن امکانات قایقرانی، دسترسی به هتل‌ها، رعایت بهداشت و مسائل محیط زیست، نگاه جامع به رودخانه کارون و اشتغال و دسترسی آسان طراحی شده و یکی از شریان‌های ارتباطی بین شهر اهواز و حومه است که در کاهش ترافیک نیز تاثیرگذار خواهد بود.

فرامند هاشمی‌زاده خاطرنشان کرد: برای انجام این پروژه، مدت زمان دو سال در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.