لرستان؛

توزیع ۱۷۰۰ بسته غذایی در قالب طرح فرشتگان رحمت در لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از توزیع ۱۷۱۰ بسته غذایی در اجرای طرح فرشتگان رحمت خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رضایی گفت: در طرح سلامت و ایمنی مسافران نوروزی ۲۵ پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر در استان دائر شد و ۷۴۴ نفر در این پایگاه‌ها به کارگیری شده و به افراد خدمات‌رسانی کردند.

وی از رسیدگی به ۱۸۰ حادثه خبر داد و افزود: همچنین در این حوادث خدمات داده شده ۴۶۴۲ مورد بوده و ۲۰۰۲ نفر اسکان داده شدند.

رضایی به اجرای شش سورت پروازی این مدت اشاره کرد و گفت: همچنین در حوزه داوطلبان به ۲۰۰۰ نفر خدمات ارائه شد و در اجرای طرح فرشتگان رحمت ۱۷۱۰ بسته غذایی توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به ارائه خدمات پزشکی به هزار نفرگفت: به ۱۷ هزار و ۶۳۰ نفر از دانش‌آموزان استان نیز آموزش کمک‌های اولیه داده شده و در مسابقات مختلف شهرستانی و استانی شرکت کردند.

وی از دیگر اقدامات به اجرای ۱۲۸۵ طرح ایمنی اشاره کرد و گفت: همچنین هفت مرحله خدمات آموزشی در قالب اردوهای جهادی داده شده است.

رضایی از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه مجتمع هوایی این جمعیت خبر داد و گفت: برای تکمیل این جمعیت حدود ۹ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و اولویت اصلی ساخت آشیانه و انبار است که در دو سه ماه آینده افتتاح خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به هلی‌کوپتر این جمعیت افزود: در هر پرواز هزینه هر ساعت استفاده از بالگرد ۱۸ میلیون تومان است و برای همین فقط در ارائه کمک به حوادث و سوانح به‌کارگیری می‌شوند و دیگر دستگاه‌ها به شرط اجاره آن در اختیارشان قرار گرفته می‌شود به هیچ‌وجه جهت انجام کارهای شخصی از آن استفاده نخواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.