کرمانشاه؛

حضور پرشور مردم در انتخابات نشان دهنده اقتدار ملی

حضور انقلابی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیر جهادی، مومن، شجاع، نترس، کارآمد و خستگی‌ناپذیر باید وارد عرصه کشور شود

عبدالرضا مصری اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان دهنده اقتدار ملی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال ایجاد فضایی برای پیاده کردن نقشه‌های شوم خود هستند، گفت: نگاه بصیرت‌مندانه مقام معظم رهبری در راستای حفظ اتحاد مردم تاکنون موجب ماندگاری انقلاب اسلامی شده است.

وی با اشاره به اینکه حضور انقلابی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند، افزود:کشور نیازمند مدیریت جهادی است، لذا باید مدیر جهادی، مومن، شجاع، نترس، کارآمد و خستگی‌ناپذیر باید وارد عرصه شود.

مصری با تاکید بر اینکه نگاه رئیس‌جمهور آینده باید به توان داخلی باشد، ادامه داد: رئیس‌جمهور باید پایبند به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشد و نگاه او به بیرون از مرزها نباشد چون تنها نسخه شفا‌بخش اشتغال، اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری، اضافه کرد: بسیاری از مردم در مناظرات و سخنرانی‌ها است که تصمیم می‌گیرند که به چه کسی رأی دهند، بنابراین باید اصول اخلاقی رعایت شود تا درست تصمیم‌گیری شود.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.